W pierwszym kwartale br. łączna wartość promowanych przez nas emisji wyniosła ponad 14 mln zł. W całym 2019 roku było to 10,8 mln zł, a w ubiegłym roku 25,6 mln zł. W projekty realizowane od 1 stycznia 2021 roku zaangażowało się 2788 inwestorów społecznościowych, a średni ticket inwestycyjny wyniósł 5 tys. zł. Łączna kwota pozyskanych środków w ramach wszystkich kampanii wspieranych przez Crowdway wyniosła ponad 59,5 mln zł.
Od stycznia do marca br. Crowdway promował 4 projekty o łącznym celu emisyjnym na poziomie niemal 15,5 mln zł. W tym czasie zebrano od inwestorów ponad 14 mln zł –dwie emisje jeszcze trwają, więc kwota może ulec podwyższeniu – natomiast wskaźnik skuteczności wynosi obecnie 91%.
Dwie tegoroczne emisje już zostały zakończone pełnym sukcesem – CanPoland w 11 minut zebrał 4,4 mln zł, Tenczyńska Okovita w niespełna 8 godzin pozyskała niemal 4,44 mln zł.
Crowdway promuje w tym momencie dwie kampanie – Farm Fotowoltaiki SA, do celu emisyjnego pozostało już tylko ok. 500 tys. zł oraz Pora na Pola SA, do końca emisji zostało również ok. 500 tys. zł. Trwają przygotowania do uruchomienia kolejnych kampanii – Akardo SA, Balticus SA oraz filmu Król dopalaczy.