Mamy nadzieję, że słowa espresso, americano, latte i duży przelew kojarzą się Wam już nie tylko z ukochaną kawą, ale także z kampanią crowdfundingową spółki Etno Cafe, która 6 sierpnia ruszyła na naszej platformie.
Jeszcze przez startem kampanii na Crowdway, Etno Cafe ogłosiło, że w ramach oferty prywatnej akcje nabyli znani influencerzy. Udziałowcami spółki stali się: Przemysław Pająk – założyciel i redaktor naczelny Spider’s Web, Jakub Roskosz – autor bloga męskiego oraz Paweł Opydo – youtuber. Zobaczcie, co powiedzieli o inwestycji.
Przemysław Pająk:
Kocham dobrą kawę, uwielbiam też klimat dobrej kawiarni. Mam przy okazji przeczucie, że Polskę dopiero czeka kawowy bum, więc dla mnie inwestycja w Etno Cafe brzmi jak absolutny strzał w dziesiątkę. Decyzję o inwestycji ułatwił mi także fakt, iż to projekt polski, a ja lubię wspierać Polaków.
Jakub Roskosz:
Od lat śledzę szybki rozwój polskich marek premium na rynku modowym i cieszę się, że podobny proces zachodzi także w świecie kawy. – Najlepiej świadczy o tym rozwój Etno Cafe, który miałem okazję obserwować od samego początku. Zawsze chciałem mieć swoją kawiarnię i w pewnym sensie właśnie zrealizowałem ten cel.
A gdyby Etno było Twoje? Zobacz szczegóły kampanii tutaj: https://www.crowdway.pl/etnocafe/