Rozwój projektu uBirds

  • Opis
  • FAQ

Szanowni Inwestorzy!


Zegarek mechaniczny, który większość z nas nosi na co dzień ma już ponad 250 lat. Przez ten okres zegarki urosły z elementu biżuterii do pozycji elementu garderoby, który podkreśla status społeczny, styl użytkownika, a niejednokrotnie niesie ze sobą wartości sentymentalne z pokolenia na pokolenie.


Z drugiej strony od kilku lat zauważalny jest dynamiczny wzrost zainteresowania klientów inteligentnymi zegarkami oraz bransoletami. Produkty te pomagają użytkownikowi dbać o zdrowie poprzez analizę aktywności w ciągu dnia, informują o najważniejszych powiadomieniach, wiadomościach czy połączeniach telefonicznych jednocześnie zapewniając bezpieczeństwo telefonu.


Niestety osoby ceniące tradycję zegarmistrzowską, oraz są głodne nowych technologii nie mogą obecnie korzystać z obu produktów jednocześnie. Rozwiązania dostępne na rynku wymuszają zmianę przyzwyczajeń i rezygnacje z dotychczasowego czasomierza.


ubirds-01


Spółka uBirds Sp. z o. o. zauważając powyższe niedogodności, pragnie zaoferować produkt, który jest najkorzystniejszym kompromisem, ponieważ łączy klasykę i innowacje dając użytkownikowi najważniejszy cechy obu produktów. Spółka jest producentem inteligentnego paska do zegarka, który zmienia klasyczny zegarek w zegarek inteligentny.


ubirds-02


uBirds z pracując nad modelem sprzedaży zauważyła dwa ważne trendy. Z jednej strony, sprzedaż klasycznych zegarków szwajcarskich spada z miesiąca na miesiąc już od ponad dwóch lat. Z drugiej strony, rynek technologii noszonej rośnie, a ponad 90% sprzedaży stanowią zegarki i opaski inteligentne.


ubirds-03


Ze względu na bardzo dużą fragmentację rynku zegarków klasycznych, większość producentów posiada sprzedaż na poziomie do 20 000 sztuk rocznie. Dla nich każde załamanie rynku trwające przez dłuższy okres niesie wysokie ryzyko finansowe. Ponadto w tak małych firmach nie istnieją wolne zasoby gotówkowe aby można było zainwestować w R&D swojego inteligentnego zegarka. Rynek jednak domaga się wdrażania innowacji w oparciu o technologię ‘smart’. Powyższe powody skłoniły spółkę uBirds wyjść naprzeciw oczekiwaniom i zaoferować tym właśnie producentom gotowe. Tym rozwiązaniem jest inteligentny wkład do paska, który bez ponoszenia nakładów inwestycyjnych pozwala producentom zegarków zaoferować swoim klientom dowolny model zegarkaw wersji „inteligentnej”. Wkład dzięki komunikacji z aplikacją mobilną na system Android i iOS dostarcza klientowi funkcjonalności tzw. Smartwatch’a.


ubirds-04


uBirds jako personalny asystent dba o użytkownika poprzez pomoc w ciągu dnia w wielu drobnych kwestiach. Dzięki uBirds klient nie zgubi telefonu, ponieważ pasek powiadomi go niezwłocznie w przypadku możliwości wystąpienia takiej sytuacji, podczas spotkania dyskretnie poinformuje o przychodzących połączeniach, wiadomościach lub powiadomieniach, umożliwiając odpowiedzenie za pomocą gestu. Jednocześnie poprzez analizę dziennej aktywności produkt pomoże zadbać klientowi o swoje zdrowie. Wartym wspomnienia jest fakt skonstruowania systemu w sposób zdalnie i prosto rozbudowywalny o kolejne funkcjonalności.


ubirds-05



Spółka sprzedaje w klasycznym modelu B2B2C. Oznacza to, że produkt jest kierowany do klienta końcowego i tak też jest promowany marketingowo, natomiast zapłata następuje od producentów zegarków oraz pasków. Nasza pierwszą grupę docelową, która najlepiej może przyjąć produkt widzimy w społecznościach osób wokół tematyki „Every Day Carry”. Są to zazwyczaj mężczyźni w przedziale wiekowym 25 – 55 lat, posiadający zegarek klasyczny lub chcący go nabyć w granicach cenowych 200 – 10000 Eur. Jest to także osoba interesująca się nowymi technologiami z gatunku elektroniki użytkowej. Zazwyczaj będą to osoby pracujące na stanowiskach kierowniczych lub wykonujące wolny zawód. Ich cechą wspólną będą zarobki ponad średnie. Ich rzeczy codziennego użytku w stylu zegarek, portfel, ubranie pełnią niejednokrotnie rolę dodatkowych atrybutów zwiększających ich status społeczny.


ubirds-06


Model dystrybucji zakłada wdrożenie produktu do sieci sklepów zegarkowych oraz jubilerskich poprzez producentów zegarków wraz z ich nowymi modelami zegarków. Spółka uBirds do produktu dostarczy dodatkowe materiały promocyjne, reklamowe oraz edukacyjne w celu przeszkolenia pracowników sklepu.


ubirds-07


Analizując rynek musimy go analizować w oparciu o dane dotyczące sprzedaży klasycznych zegarków oraz o dane na temat rynku „Wearables”. Celem firmy jest osiągnięcie w piątym roku udziału 0.5% w rynku nowych zegarków klasycznych, co przekłada się na 0.2% w rynku „Wearables” czego wynikiem będzie sprzedaż 250 000 sztuk. Cel jest ambitny oraz realny jeżeli zauważymy trendy rynkowe. Klienci coraz częściej poszukują produktów które są klasycznymi zegarkami z inteligentnymi funkcjami. Produkt uBirds łączy te dwa światy w sposób nie naruszający wartości, żadnej ze stron.


ubirds-08


Konkurencja dzieli się na następujące kategorie:



  • Konkurencja daleka - ponad 200 modeli zegarków inteligentnych. Konkurencja sprzyjająca, budująca wśród właścicieli zegarków klasycznych potrzebę posiadania dyskretnych funkcjonalności „smart”.

  • Konkurencja pośrednia – ok. 30 modeli zegarków inteligentnych z klasycznym wyglądem. Ze względu na inny sposób dystrybucji produkty tego typu w większości zaspokajają inną grupę odbiorców od Spółki.

  • Konkurencja bezpośrednia - 7 konkurentów: Kairos, Montblanc, Maintool.me, Chronos, Modillian, CT Band, Trivoly. Wszyscy wspomniani producenci są przed rozpoczęciem sprzedaży oraz co ważniejsze ich model dystrybucji opiera się o sprzedaż detaliczną.


uBirds nie zmienia procesu produkcyjnego tradycyjnych pasków do zegarka, nie zmienia luksusowego wyglądu zestawu zegarek + pasek, a nawet nie zwiększa kosztów produkcji producentom pasków. W naszej opinii jest jedynym rozwiązaniem, które sprzedawane z nowymi zegarkami ma potencjał na zostanie standardem „inteligencji” w branży zegarków luksusowych/tradycyjnych. Spółka jako jedyny podmiot na rynku posiada rozwiązanie w ofercie B2B.


ubirds-09


Ze względu na potrzebę certyfikacji produktu przed wejściem na kolejny rynek, Spółka w początkowej fazie rozwoju planuje ekspansję na rynki Europejski oraz Stanów Zjednoczonych i Kanady. Wejście na kolejne rynki, nazwane rynkami kontraktowymi, Spółka uzależnia od zainteresowania producentów zegarków. Decyzja o ekspansji będzie podjęta przy zapewnieniu minimalnej ilości sprzedaży w ciągu kolejnych 12 miesięcy. Strategia ta została już zaakceptowana przez producenta zegarków z Rosji.


ubirds-10


Zespół


ubirds-team


✵ Paweł Karczewski, Założyciel, VP Business Development


Inżynier biomedyk, z duchem przedsiębiorcy od najmłodszych lat. Wielokrotny prelegent w roli eksperta, na targach branżowych w Polsce, Niemczech, Hiszpanii czy Barcelonie. Odpowiedzialny za dotarcie do klientów, sprzedaż, kwestie logistyczne, budowanie zespołu oraz utrzymanie kontaktów z klientami https://pl.linkedin.com/in/paweł-karczewski-38814a75


Patryk Lamprecht, Założyciel, CTO


Jeden z założycieli, odpowiedzialny za projektowanie sprzętowej części urządzenia oraz nadzór nad zespołem programistów. Odpowiedzialny za produkcję. https://pl.linkedin.com/in/patryk-lamprecht-02448973/en


Piotr Muranty, CEO


Posiada ponad 20 letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w marketingu i sprzedaży B2B2C pracując w międzynarodowych korporacjach jak i prowadząc własne przedsiębiorstwa. https://pl.linkedin.com/in/piotr-muranty-7238845a/en


Grzegorz Niemirowski Software Developer - Firmware


Jako starszy programista z ponad 8 letnim doświadczeniem, pracując w firmie będącej liderem branży telekomunikacyjnej, odpowiedzialny jest za oprogramowanie części sprzętową urządzenia. https://pl.linkedin.com/in/grzegorzniemirowski


Hubert Wilczyński Software Developer - iOS


Starszy programista z ponad 12 letnim doświadczeniem, pracując dla Microsoftu oraz jako samozatrudniony, odpowiedzialny jest za programowanie i utrzymanie aplikacji na systemie iOS. https://pl.linkedin.com/in/hubus


Kacper Dziubek Software Developer - Android,


Jako programista z ponad 4 letnim doświadczeniem pracy jako freelancer, odpowiedzialny jest za programowanie i utrzymanie aplikacji na systemie Android. https://pl.linkedin.com/in/kacper-dziubek-08014972


Marketing Media


Spółka dzięki swojej operatywności pojawiła się w następujących magazynach.


ubirds-media


ubirds-harmonogram


ubirds-podsumowanie


Jak zainwestować?


Jeżeli jesteś zainteresowany inwestycją i chcesz zapisać się na udziały uBirds Sp. z o.o., poniżej znajdziesz instrukcję:



  1. Zarejestruj się na platformie CrowdWay.pl

  2. Zapoznaj się ze wszystkimi dokumentami oraz materiałami dołączonymi do niniejszej oferty

  3. Kliknij w przycisk Zainwestuj znajdujący się u góry, po prawej stronie ekranu

  4. Wpisz kwotę inwestycji. Minimum to 2 809,94 PLN za jeden udział. Można nabywać tylko całe udziały, zatem każda wyższa inwestycja powinna odpowiadać wielokrotności powyższej ceny emisyjnej udziału. Jednorazowa wpłata nie może przekraczać równowartości 17 udziałów, czyli 47 768,98 PLN. Aby nabyć większą ilość udziałów, należy dokonać kilku wpłat, z których każda nie będzie przekraczała tej wartości. Powyższy limit wynika z polityki operatora płatności

  5. Potwierdź zapoznanie się z dokumentami dotyczącymi emisji oraz z regulaminem platformy

  6. Dokonaj wpłaty na udziały poprzez przelew online

  7. Udaj się do najbliższego notariusza celem ustanowienia pełnomocnictwa na podstawie wzoru, które otrzymasz drogą mailową od Spółki

  8. Prześlij pełnomocnictwo do Emitenta na adres podany w Dokumencie Informacyjnym


Następnie, Pełnomocnik ustanowiony przez Spółkę do reprezentowania wszystkich Inwestorów na wyznaczonym akcie notarialnym przystąpi w Twoim imieniu do Spółki i obejmie w niej udziały. Po tym wydarzeniu zostaną Tobie wysłane wszystkie dokumenty potwierdzające objęcie przez Ciebie udziałów w Spółce.


Od tego czasu będziesz wspólnikiem w uBirds Sp. z o.o.!


Na akcie notarialnym możesz także pojawić się osobiście. O dacie i miejscu zostaniesz poinformowany przez Emitenta.


Załączniki


Wszelkie niezbędne informacje dotyczące oferty udziałów spółki uBirds Sp. z o.o. dostępne są w załączonych dokumentach. W szczególności zapoznaj się z Umową Inwestycyjną oraz z Dokumentem Informacyjnym.



Ostrzeżenie o ryzyku


Operator Serwisu CrowdWay.pl informuje, iż powyższe treści oraz przynależne do projektu materiały i dokumenty mają charakter wyłącznie informacyjny oraz promocyjny, a żadna z zawartych w nich informacji nie stanowi doradztwa inwestycyjnego, analiz finansowych, rekomendacji w tym: inwestycyjnych, podatkowych, prawnych lub księgowych. W szczególności powyższe informacje nie uwzględniają indywidualnej sytuacji Inwestora, w tym jego profilu inwestycyjnego, poziomu wiedzy o inwestowaniu, doświadczenia inwestycyjnego, sytuacji finansowej oraz celów inwestycyjnych. Powyższe informacje nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego.


Inwestowanie w udziały wiążę się z ryzykiem utraty części lub całości kapitału. Inwestorzy powinni być świadomi ryzyka, jakie niesie ze sobą inwestowanie w udziały, a ich decyzje inwestycyjne powinny być poprzedzone właściwą analizą, a także, jeśli wymaga tego sytuacja, konsultacją z doradcą inwestycyjnym oraz doradcą prawnym i podatkowym.


Zapraszamy do udziału w ofercie!


Jak zainwestować?

Jeżeli jesteś zainteresowany inwestycją i chcesz zapisać się na udziały uBirds Sp. z o.o., poniżej znajdziesz instrukcję:

  1. Zarejestruj się na platformie CrowdWay.pl
  2. Zapoznaj się ze wszystkimi dokumentami oraz materiałami dołączonymi do niniejszej oferty
  3. Kliknij w przycisk Zainwestuj znajdujący się u góry, po prawej stronie ekranu
  4. Wpisz kwotę inwestycji. Minimum to 2 809,94 PLN za jeden udział. Można nabywać tylko całe udziały, zatem każda wyższa inwestycja powinna odpowiadać wielokrotności powyższej ceny emisyjnej udziału. Jednorazowa wpłata nie może przekraczać równowartości 17 udziałów, czyli 47 768,98 PLN. Aby nabyć większą ilość udziałów, należy dokonać kilku wpłat, z których każda nie będzie przekraczała tej wartości. Powyższy limit wynika z polityki operatora płatności
  5. Potwierdź zapoznanie się z dokumentami dotyczącymi emisji oraz z regulaminem platformy
  6. Dokonaj wpłaty na udziały poprzez przelew online
  7. Udaj się do najbliższego notariusza celem ustanowienia pełnomocnictwa na podstawie wzoru, które otrzymasz drogą mailową od Spółki
  8. Prześlij pełnomocnictwo do Emitenta na adres podany w Dokumencie Informacyjnym

Następnie, Pełnomocnik ustanowiony przez Spółkę do reprezentowania wszystkich Inwestorów na wyznaczonym akcie notarialnym przystąpi w Twoim imieniu do Spółki i obejmie w niej udziały. Po tym wydarzeniu zostaną Tobie wysłane wszystkie dokumenty potwierdzające objęcie przez Ciebie udziałów w Spółce.

Od tego czasu będziesz wspólnikiem w uBirds Sp. z o.o.!

Na akcie notarialnym możesz także pojawić się osobiście. O dacie i miejscu zostaniesz poinformowany przez Emitenta.

Załączniki

Wszelkie niezbędne informacje dotyczące oferty udziałów spółki uBirds Sp. z o.o. dostępne są w załączonych dokumentach. W szczególności zapoznaj się z Umową Inwestycyjną oraz z Dokumentem Informacyjnym.

Ostrzeżenie o ryzyku

Operator Serwisu CrowdWay.pl informuje, iż powyższe treści oraz przynależne do projektu materiały i dokumenty mają charakter wyłącznie informacyjny oraz promocyjny, a żadna z zawartych w nich informacji nie stanowi doradztwa inwestycyjnego, analiz finansowych, rekomendacji w tym: inwestycyjnych, podatkowych, prawnych lub księgowych. W szczególności powyższe informacje nie uwzględniają indywidualnej sytuacji Inwestora, w tym jego profilu inwestycyjnego, poziomu wiedzy o inwestowaniu, doświadczenia inwestycyjnego, sytuacji finansowej oraz celów inwestycyjnych. Powyższe informacje nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego.

Inwestowanie w udziały wiążę się z ryzykiem utraty części lub całości kapitału. Inwestorzy powinni być świadomi ryzyka, jakie niesie ze sobą inwestowanie w udziały, a ich decyzje inwestycyjne powinny być poprzedzone właściwą analizą, a także, jeśli wymaga tego sytuacja, konsultacją z doradcą inwestycyjnym oraz doradcą prawnym i podatkowym.

Zapraszamy do udziału w ofercie!

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!

Chcesz jako pierwszy otrzymać informację o kolejnych startupach? Zapisz się na nasz newsletter

Informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest Crowd Ventures Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Św. Mikołaja 8/11/213. Państwa dane osobowe będą przetwarzane dla celów marketingowych. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz możliwość ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.

FreshMail.pl
 

Informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest Crowd Ventures Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Św. Mikołaja 8/11/213. Państwa dane osobowe będą przetwarzane dla celów marketingowych. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz możliwość ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.

FreshMail.pl