Rozwój spółki Jeden Ślad

  • Opis
  • FAQ

WYZWANIA

Polskie miasta są jednymi z najbardziej zakorkowanych w Europie. Stojąc w korkach, tracimy średnio 9 godzin miesięcznie i 3 tys. PLN rocznie. Średni czas jaki mieszkańcy Warszawy tracą w korkach to 41 minut dziennie, co przekłada się na 158 godzin rocznie. Warszawa, pod względem średniego indeksu zatłoczenia, konkuruje m.in. z takimi metropoliami jak Rzym, Londyn i Pekin. Dodatkowo liczba samochodów na liczbę mieszkańców w Polsce wynosi 539/1000 (dane z 2015 roku), a więc teoretycznie co druga osoba posiada samochód. Według badań Europejskiej Agencji Ochrony Środowiska, 6 spośród 10 najbardziej zanieczyszczonych miast Europy leży w Polsce. W Warszawie co kilka dni, przekroczony zostaje próg alarmowy zanieczyszczenia powietrza. Skutery elektryczne są całkowicie bezemisyjne jako pojazdy. Nawet przy założeniu, że większość energii w naszym kraju pozyskiwana jest z węgla, ilość CO2 emitowanego do atmosfery jest 3-4 razy mniejsza niż w przypadku samochodów spalinowych. W przypadku emisji szkodliwych pyłów (PM2.5 i PM10) przez rowery i skutery elektryczne ich wartość jest od 2 razy (pojazdy benzynowe) do ok. 10 razy (diesel) mniejsza.

Jeśli chodzi o liczbę motocykli i skuterów poruszających się po warszawskich drogach, to jest to około 40 000 pojazdów (około 3% pojazdów osobowych). Skuter zaparkować można nawet na chodniku (o ile zostawi się odpowiednią przestrzeń dla przechodniów) i nie trzeba płacić za parkometr. Znalezienie miejsca dla skutera jest zadaniem o wiele łatwiejszym niż dla samochodu, co również oszczędza użytkownikowi czas niepotrzebnie zmarnowany na krążenie autem w poszukiwaniu miejsca postoju. Okazuje się również, że skuter to bardzo bezpieczny środek transportu. W ciągu ostatnich kilku lat (2012-15) nie odnotowano żadnego śmiertelnego wypadku kierowcy skutera (sprawcy). Liczba wypadków skuterów ogółem jest zaś blisko 3-krotnie mniejsza niż samochodów osobowych, w odniesieniu do odpowiedniej proporcji pojazdów.

Realna prędkość samochodów (mediana) podróży w zakorkowanym terenie miejskim w czasie porannego i popołudniowego szczytu nie przekracza 10 km/h przy średnich wartościach około 7 km/h.  W przypadku jednośladów prędkość ta wynosi odpowiednio ok. 15 km/h. Uwzględniając etapy dojazdu nie objęte zatłoczonymi obszarami ścisłej zabudowy miejskiej wartości te wynoszą (uśrednione dla samochodów i skuterów) odpowiednio około 17 km/h i 25 km/h. Według przeprowadzonych pomiarów, w typowym ruchu ulicznym (godziny 8-9 rano oraz 17-18 wieczorem), średnia prędkość podróży skuterem jest około 30-44% szybsza niż własnym samochodem i około 70% szybsza niż komunikacją miejską (uwzględniając realny czas podróży). Skutery zatem znacznie skracają czas dotarcia z punktu A do punktu B ponieważ umożliwiają sprawne ominięcie korków.

Użytkowanie skuterów spalinowych (szczególnie jeśli chodzi o biznes, np. dostawa jedzenia) jest o wiele droższe niż w przypadku skuterów elektrycznych. Przejechanie 100 km na skuterze elektrycznym to koszt wyłącznie naładowania baterii prądem, a zatem jest to zaledwie 1 zł (!) podczas gdy na przejechanie 100 km skuterem spalinowym to co najmniej 16 zł (licząc spalanie 3,5l/100km i średnią cenę paliwa 4,65 zł). Daje nam to ponad 16-krotne przebicie w kosztach na korzyść skuterów elektrycznych. Dodatkową zaletą skuterów JedenŚlad jest ich cicha jazda (nie słychać, że skuter porusza się), co w przypadku dostawy jedzenia późną porą do klienta, ma znaczenie.

Źródła danych: Traffic IndexPassenger cars in EUEU Air Quality Index,   RAPORT o stanie bezpieczeństwa drogowego w Warszawie 2015Electric Vehicles in China: Emissions and Health Impacts

MISJA

Misją sieci JedenŚlad jest zapewnienie mieszkańcom miast ekologicznego, współdzielonego transportu oraz zbudowanie zero-emisyjnej floty dla dostawców i kurierów.

ROZWIĄZANIE
Przykłady zachodnich metropolii pokazują, że jednoślady mają przyszłość. W Polsce także powinniśmy zacząć  korzystać z tego transportu, aby iść w stronę przekształcania miast w smart city z wygodną i ekologiczną infrastrukturą. Analizując powyższe wyzwania, wyłania się cały szereg potencjalnych korzyści, jakie dla użytkowników, biznesu, miasta oraz środowiska jest w stanie zapewnić miejska sieć skuterów elektrycznych, a w szczególności:
  • Szybsze dotarcie do celu – omijanie korków, zaoszczędzenie czasu potrzebnego na wyszukiwanie miejsca do parkowania.
  • Oszczędność pieniędzy związana z użytkowaniem skutera (skutery spalinowe są o wiele droższe w utrzymaniu).
  • Brak problemów z parkowaniem (i opłat parkingowych).
  • Brak stałych kosztów utrzymania lub opłat za pojazdy będące własnością.
  • Ekologiczność –  nieemitowanie szkodliwych pyłów do atmosfery, czyli zielona energia – skutery nie wydzielają do atmosfery szkodliwych spalin.
  •  Radość z jazdy bezgłośnym skuterem (szczególnie w trakcie przejeżdżania między autami tkwiącymi w korku).
  • Elastyczność, jeśli chodzi o wypożyczenie i oddanie skutera (brak stałych miejsc wypożyczania i zostawianie skutera prawie na całym terenie Warszawy).
  • Osoby, które 18 lat ukończyły przed 19 stycznia 2013 r. mogą korzystać ze skutera wyłącznie na podstawie dokumentu tożsamości (np. dowodu osobistego), a więc nie jest do tego potrzebne prawo jazdy.  Jeśli mamy do czynienia z osobą młodszą, wystarczy prawo najniższej  jazdy kategorii AM. Poszerza się zatem grono odbiorców mogących jeździć skuterem JedenŚlad.
  • Wyróżnianie się w biznesie na tle konkurencji: bezgłośny pojazd będący dowodem postawienia na rozwiązania przyszłości.

JAK TO DZIAŁA?

DSC_6247

 

Sieć JedenŚlad opiera się wyłącznie na zero-emisyjnych, w pełni elektrycznych skuterach. Pojazdy osiągają maksymalną prędkość 45 km/h, mają ładowność 160 kg, a zasięg skuterów w zależności od pojemności baterii litowo-jonowej  wynosi 50-150 km. Skuter przeznaczony jest także do jazdy w dwie osoby, ma udogodnienia w postaci uchwytu na telefon, portu USB oraz uchwytu na torebkę. Jego moc to 1500W. Skuterem można jeździć tam, gdzie samochodem, z wyłączeniem tras ekspresowych i autostrad. Skuter zarządzany jest z poziomu aplikacji (nie ma żadnych kluczyków, można powiedzieć, iż kluczem jest sama aplikacja przygotowana na systemy: Android – natywna wersja oraz iOS, Windows Phone itd. – wersja webowa). Aby owo zarządzanie było możliwe, kluczowym elementem właściwego działania systemu jest urządzenie fizyczne, zainstalowane na skuterze, służące do lokalizacji, komunikacji i jego kontroli (m.in uruchamiania, blokowania oraz otwierania pokrywy bagażnika).

Jak to wygląda w przypadku klientów indywidualnych sieci skuterów elektrycznych?

Pojazdy nie posiadają stałych stacji bazowych/ładowania. Ładowanie odbywa się za pomocą wymiany pakietów baterii (litowo-jonowych). W przypadku spadku poziomu naładowania baterii poniżej wyznaczonej granicy, skuter przestanie być widoczny w sieci i możliwy do wypożyczenia a pracownik JedenŚlad wymieni w nim akumulator na w pełni naładowany. Wypożyczanie, jazda i oddawanie skuterów jest możliwe w wyznaczonych strefach na terenie miasta, w dowolnym, publicznym miejscu (z pewnymi wyłączeniami widocznymi na mapie w aplikacji), a użytkownik zostaje poinformowany o skutecznym oddaniu skutera. Aby dołączyć do sieci jako prywatny użytkownik należy:

  •     założyć konto w systemie,
  •     przesłać skan/zdjęcie dowodu osobistego lub prawa jazdy,
  •     dokonać opłaty weryfikacyjnej.

Aplikacja umożliwia następujące działania dla użytkownika: rejestrację i zarządzanie kontem (w tym dane osobowe); lokalizację skuterów (w tym najbliższego); podgląd informacji na temat skuterów (odległość, poziom naładowania, zasięg); rezerwację skutera; uruchomienie, pauzę i oddanie pojazdu; rozliczenie przejazdu; doładowanie konta.

Jak to wygląda w przypadku klientów biznesowych?

Klienci biznesowi wraz ze skuterem, na zasadzie wynajmu, otrzymują pakiety baterii (w takiej ilości w jakiej zgłoszą swoje zapotrzebowanie) oraz ładowarki do baterii. Samo ładowanie jest bardzo łatwe, polega tylko na podłączeniu ładowarki do baterii oraz gniazdka elektrycznego. Wymiana baterii to również “praca” trwająca niecałą minutę.  Firma oferuje różne opcje wynajmu, w zależności od indywidualnych preferencji klienta (np. pakiet z naprawą i obsługą wszelkich awarii po stronie wynajmującego). Od konfiguracji wszystkich tych opcji zależy końcowa cena usługi.

Największe zalety systemu skuterów elektrycznych dla klientów biznesowych to:

  1. W 100% ekologiczny i bezemisyjny napęd niski koszt eksploatacji (przejechanie 100 kilometrów kosztuje jedynie 1 zł).
  2. Niski koszt serwisowania (prosta konstrukcja bezszczotkowego silnika elektrycznego).
  3. Omijanie korków – szybszy czas dostawy.
  4. Możliwość parkowania także na chodnikach, brak opłat parkingowych (parkometry).
  5. Bezgłośna, nieuciążliwa praca silnika.
  6. Unikalne konstrukcje hardware i akcesoria, przygotowane na indywidualne zamówienie.

MEDIA O SIECI JEDENŚLAD

media_o_jedenslad.pl-01

Linki do artykułów:
Forbes, PolsatNewsWyborcza WarszawaMamStartupMarketing i biznesDziennikWschodniWarszawa Nasze Miasto
Warszawa Nasze Miasto – videoWarszawa Nasze MiastoPańskaskórkaEskaPoznańWawa LoveJednośladEskaWarszawa

Materiały wideo:

player1

Nowy Gadżet odcinek 12, sezon 8

player2


Polak Potrafi, sezon 14 odcinek 3

 

OPINIE UŻYTKOWNIKÓW

 

RYNEK

Sharing skuterów elektrycznych jest obecny w 29 miastach na całym świecie, w tym w 7 z nich istnieje więcej niż 1 sieć. Zaczęło się w San Francisco w 2012 r. Do 2015 r. mieliśmy do czynienia z 8 sieciami, natomiast rok 2016 i 2017 to prawdziwy boom tego typu usług. Około 80% wszystkich sieci znajduje się w Europie – 41% w dwóch europejskich stolicach – w Paryżu (około 1600 skuterów) i Berlinie (około 1700 skuterów). Miasta europejskie mają wielowiekową architekturę, szczególnie w zabytkowym centrum, która nie odpowiada na potrzeby rozwiniętej sieci transportowej – w tym czynniku możemy doszukiwać się popularności jednośladów, a także ich potencjału rozwoju, również w Polsce.

mapa2

Zdecydowana większość skuterów opiera się na systemie free – floating (tzw. system 3-ciej generacji): skutery rozstawione są na terenie miasta (nie ma punktów, gdzie trzeba zostawić skuter) w tzw. strefie, która obejmuje zwykle większość terenu danej aglomeracji. Użytkownicy za pomocą aplikacji lokalizują skuter i z użyciem telefonu wypożyczają. Oddawanie skutera jest możliwe w niemal dowolnym, publicznym miejscu (z pewnymi wyłączeniami widocznymi na mapie w aplikacji).

Raporty:
Global scootersharing market report 2017
Interaktywna mapa scootersharingu na świecie

POTENCJAŁ ROZWOJU

LICZBAUŻY

Ilość potencjalnych użytkowników i potrzebnych skuterów – w Warszawie mamy około 380 000 potencjalnych klientów (mężczyzna 18-45 lat i/lub z prawem jazdy – dotyczy tych, którzy skończyli 18 lat po 18.01.2013). To oznacza około 20% ogółu populacji.

Szacunek potencjału dla Polski to około 2000 skuterów, 60 tys. zarejestrowanych użytkowników i 18 tys. klientów płacących miesięczny abonament. To daje EBITDA (zysk przed odsetkami, podatkami i amortyzacją) na poziomie 12,5 mln PLN rocznie.

chart (9)

Zalety systemu: unikanie korków, brak zanieczyszczenia powietrza, brak hałasu, łatwe znalezienie miejsca parkingowego, brak opłat za parkowanie, przyjemność jazdy. Przewagi konkurencyjne wobec innych systemów sharingowych (samochodowych oraz rowerowych).

Obecność podobnych sieci w innych europejskich i pozaeuropejskich miastach, m.in.: Barcelona (Yugo, eCooltra), Bruksela (Scooty Brussels), Paryż (CityScoot), Berlin (Emmy), San Francisco (Scoot), Mediolan (Motit). 

NASI PARTNERZY B2B

b2b

Spółka JedenŚlad jest przygotowana na sezon zimowy, kiedy ilość prywatnych użytkowników może się zmniejszyć ze względu na warunki atmosferyczne. Wśród partnerów z którymi współpracuje firma warto wymienić marki takich jak Uber czy Amrest (KFC/PizzaPortal). Te partnerstwa gwarantują popyt na usługę sieci JedenŚlad przez cały rok, a biorąc pod uwagę rozwój segmentu dostaw gastronomicznych i kurierskich, wskazują na coraz intensywniejszą współpracę na przestrzeni nadchodzących lat. Kolejne duże marki są aktualnie w fazie testowej współpracy. W ramach rozwoju segmentu B2B nasze priorytety stanowią:

  • pozyskiwanie dużych firm (sieciowych) z segmentu dostaw gastronomicznych i kurierskich,
  • zbudowanie systemu optymalizacji i kompleksowych dostaw (hardware + software + pracownicy),
  • rozwój konstrukcji skuterów, kufrów, systemów zarządzania i systemów zasilania na potrzeby dostaw w modelu stacjonarnym i rozproszonym.

Jako pierwsza w Polsce, sieć JedenŚlad rozpoczęła wdrożenia oparte o długoterminowy wynajem skuterów wraz z obsługą serwisową oraz usługami dodatkowymi (m.in. szkolenia, uniformy oraz własne konstrukcje kufrów ze stelażami). Niemal każdy etap projektu został w całości opracowany i przeprowadzony od początku przez zespół JedenŚlad.

media

Dzięki doświadczeniu założycieli, nabytemu podczas działalności na rynkach B2C i B2B a także partnerom oraz inwestorom-mentorom (AssayConsulting) firma jest obecnie na niezwykle dynamicznej ścieżce wzrostu. Dzięki współpracy z firmą TrybECO (największy dystrybutor lekkich pojazdów elektrycznych w Polsce) sieć JedenŚlad planuje rozwój konstrukcji skuterów, kufrów, systemów zarządzania i systemów zasilania na potrzeby dostaw w modelu stacjonarnym i rozproszonym. Do kluczowych zadań partnerów biznesowych spółki JedenŚlad należą m. in.:

PZU – specjalnie przygotowana oferta ubezpieczenia skuterów elektrycznych na potrzeby wynajmu wraz z dodatkowymi zapisami gwarantującymi bezpieczeństwo użytkowników i klientów JedenŚlad.

TrybEco – dzięki doświadczeniu TrybEco (firma działająca na rynku od 5 lat) sieć JedenŚlad jest w stanie  sprawnie i na preferencyjnych warunkach budować stock pojazdów, rozwijać obecne konstrukcje (R&D), a także wprowadzać do floty nowe pojazdy.

Assay Consulting – doświadczenie i wsparcie zgranego zespołu pozwoliło nie tylko znaleźć inwestorów oraz rozmaite źródła rozwoju projektu ale także rozwiązać wiele istotnych wyzwań natury prawnej, podatkowej czy organizacyjnej.

Media Miejskie – partner z wieloma kontaktami na rynku, który pomaga w monetyzacji przestrzeni reklamowej na skuterach.

BTO i NRG – partnerzy w zakresie przygotowania i dostaw specjalnych pakietów baterii oraz systemów nimi zarządzających na potrzeby pojazdów elektrycznych w naszej sieci.

e-hulajnoga – zapewnia wsparcie w zakresie bieżącego serwisowania floty oraz rozwoju instalacji oraz akcesoriów hardware wspierających rozwój JedenŚlad.

Maculewicz Consulting – partner w zakresie usług doradztwa biznesowego, księgowego, a także dotacji wspomagających rozwój spółki.

Stowarzyszenie Mobilne Miasto – nowo-powstające stowarzyszenie, którego zadaniem jest reprezentowanie wspólnych interesów firm, które chcą tworzyć i integrować nowatorskie rozwiązania odpowiadające na współczesne problemy komunikacyjne polskich miast.

ROZWÓJ SPÓŁKI

CELE EMISJI

 

Jako pierwszy projekt w Polsce i jeden z pierwszych w Europie sieć JedenŚlad realizuje kompleksowe wdrożenie polegającego na opracowaniu i realizacji unikalnej koncepcji 3-kołowego pojazdu wraz z integralnym, opracowanym na zamówienie, systemem zasilania. To odpowiedź na zapotrzebowanie rynku – poszukiwania pojazdu, który:

  • sprawdzi się w niekorzystnych warunkach atmosferycznych (deszcz, śnieg, mróz),
  • będzie niezwykle tani w eksploatacji (koszt energii elektrycznej niezbędnej do zasilania to około 2 złote/100 kilometrów),
  • będzie zawierał w sobie wszystkie benefity skutera (brak konieczności posiadania prawa jazdy, możliwość parkowania na chodnikach i w płatnych strefach miast za darmo, często także możliwość jazdy buspasami),
  • będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych.

Firma zauważyła także silny trend, powiązany z “uberyzacją” sposobu w jaki pracujemy i aktualnej, niezwykle dobrej sytuacji na rynku pracy – braku pracowników, chcących podejmować się np. dostaw towarów (niskopłatne zajęcia). Dlatego wraz z partnerami biznesowymi i inwestorami pracuje nad przygotowaniem testowego wdrożenia wewnętrznego projektu zintegrowanych dostaw gastronomicznych opartego o własną flotę zdalnie zarządzanych pojazdów elektrycznych z predykcyjnym, dynamicznym systemem zarządzania zapotrzebowaniem opartym o analitykę i Big Data oraz elastyczne systemy zatrudniania i rozliczeń. Zespół dostrzega również ogromny potencjał biznesowy w rozszerzeniu grup docelowych projektu w obszarach takich jak pakiety benefitowe, centra biurowe i hotelowe – stanowiące przecięcie modelu B2C i B2B. Skierowanie działań do tych grup docelowych będzie stanowiło jeden z priorytetów spółki w 2018 roku.

Firma zamierza rozszerzyć swoją działalność na kolejne miasta w Polsce: Wrocław, Aglomeracja Śląska, Kraków, Poznań, Trójmiasto, Lublin i Olsztyn oraz na rynki międzynarodowe: Włochy (Wenecja, Verona), Czechy (Praga), Węgry (Budapeszt) oraz Hiszpania (Barcelona).

ZESPÓŁ

NAJBARDZIEJ PRAWDOPODOBNE SCENARIUSZE WYJŚCIA  Z INWESTYCJI

  • Debiut na NewConnect lub GPW – spółka planuje przekształcenie w Spółkę Akcyjną i debiut na Giełdzie Papierów Wartościowych lub rynku alternatywnym NewConnect w 2019 lub 2020 roku. W takim przypadku, akcje Inwestorów będą dopuszczone do obrotu giełdowego i staną się płynnymi papierami wartościowymi, które będzie można sprzedać.
  • Wejście inwestora branżowego – Spółka będzie dążyła do pozyskania inwestora branżowego (dużej firmy polskiej lub zagranicznej), która będzie mogła wykupić w przyszłości udziały Inwestorów mniejszościowych obejmujących udziały rundy seed w ramach niniejszej oferty. Duże firmy często zgłaszają zainteresowanie mniejszymi, ale za to innowacyjnymi spółkami, by w ramach transakcji fuzji i przejęcia połączyć się z innowacyjnym podmiotem, osiągnąć synergię i dalej się rozwijać.
  • Wejście inwestora finansowego – w ramach rozwoju i potrzeb kapitałowych Spółka będzie również dążyła do pozyskania inwestora finansowego (funduszu Private Equity lub Venture Capital), który będzie zainteresowany dokapitalizowaniem spółki jak również odkupieniem udziałów od obecnych Inwestorów mniejszościowych. Fundusze, oprócz podwyższania kapitału w innowacyjnych spółkach często proponują odkupienie udziałów od drobnych udziałowców celem zwiększenia udziałów w spółce i chęcią większego prawa głosu w strategii rozwoju.
  • Wykup udziałów przez Spółkę – w sytuacji nieudanego bądź przeciągającego się w czasie procesu pozyskania inwestora branżowego lub finansowego oraz w przypadku niesprzyjającej koniunktury giełdowej, Spółka przeprowadzi skup udziałów własnych od Inwestorów obejmujących udziały rundy seed przeprowadzając transakcję Leverage Buyout.

DLACZEGO WARTO ZAINWESTOWAĆ W JEDENŚLAD?

  1. JedenŚlad jest pionierem na rynku sharingu i wynajmu biznesowego skuterów elektrycznych. Startup posiada znaczną część korporacyjnego rynku B2B, włączając w to spółki takie jak Amrest (KFC, PizzaPortal), Uber Eats, Telepizza, Poczta Polska i wiele innych, które gwarantują stały popyt na usługę JedenŚlad. Ponadto firma posiada partnera TrybECO, który zajmuje się sprowadzaniem oraz montowaniem skuterów, a także współpracuje z ośrodkami dostarczającymi najważniejszą część skutera – baterie do tego elektrycznego pojazdu.
  2. Doświadczony zespół posiadający wszystkie kompetencje potrzebne do funkcjonowania tego typu firmy. Cały zespół to ludzie młodzi, aczkolwiek doświadczeni i znający się na swojej dziedzinie. Ich determinacja, zaangażowanie oraz wiara w projekt przeobraziła JedenŚlad ze start’upu garażowego w firmę z największą liczbą skuterów w Warszawie.
  3. Gotowy, działający i spełniający oczekiwania klientów produkt. Skutery używane są od połowy maja 2017 r. zarówno przez klientów indywidualnych, jak i klientów biznesowych, łącznie 131 sztuk. Spółka ciągle rozwija flotę oraz planuje wzbogacić ją w nowe pojazdy, w najbliższym czasie trójkołowiec – pojazd, którego nie ma obecnie na polskich drogach w masowym użyciu, a który ma potencjał jeszcze bardziej zoptymalizować procesy dostawy jedzenia oraz dotrzeć do nowych grup docelowych.
  4. Około 80% biznesu oparte jest o rynek B2B, w większości o kontrakty z firmami o doskonałej płynności finansowej. Pozwala to przy odpowiedniej konstrukcji kontraktów na zapewnienie wysokiej płynności JedenŚlad. Dodatkowo, obecni inwestorzy JedenŚlad tacy jak Assay Investment, Krzysztof Rumianowski, Sławomir Maculewicz są gotowi do wsparcia w pozyskiwaniu dodatkowych inwestycji, wykraczających poza podstawowe ustalenia – gwarantuje to utrzymanie wysokiego stopnia płynności spółki.
  5. Zaufanie, jakim dotychczasowi klienci obdarzyli JedenŚlad – opinie użytkowników sieci oraz klientów biznesowych są pozytywne i pozwalają na stwierdzenie, iż rozwój tej usługi ma przed sobą przyszłość.
  6. Dynamicznie rosnący rynek usług sharing economy, dostaw jedzenia oraz przesyłek, który zwiększa popyt na skutery. JedenŚlad świetnie wpasowuje się w coraz popularniejszy trend stawiania na rozwiązania EKO. Skutery elektryczne nie wydzielają szkodliwych pyłów, które rzutują poważnie na zdrowie człowieka i nie przyczyniają się do powstawania smogu w miastach.

BONUSY DLA INWESTORÓW

Specjalne pakiety benefitów dla inwestorów, którzy zostaną udziałowcami spółki podczas tej kampanii. Bonusy się kumulują.

bonusy-01

Dla osób, które wezmą udział w webinarach i szkoleniach stacjonarnych: pakiet 20 minut na jazdę oraz darmowa rejestracja! Dodatkowo podczas każdego wydarzenia wybierzemy 3 osoby, które zadadzą najciekawsze pytania i wręczymy im dodatkowe 60 minut bezpłatnej jazdy!

 

JAK ZAINWESTOWAĆ?

Jeżeli jesteś zainteresowany inwestycją i chcesz zapisać się na udziały spółki Jeden Ślad Sp. z o.o., poniżej znajdziesz instrukcję:

  1. Zarejestruj się na platformie CrowdWay.pl.
  2. Zapoznaj się ze wszystkimi dokumentami oraz materiałami dołączonymi do niniejszej oferty.
  3. Kliknij w przycisk Zainwestuj znajdujący się u góry, po prawej stronie ekranu.
  4. Wpisz kwotę inwestycji. Minimum to 2004,45 PLN za jeden udział. Można nabywać tylko całe udziały, zatem każda wyższa inwestycja powinna odpowiadać wielokrotności powyższej ceny emisyjnej udziału. Jednorazowa wpłata nie może przekraczać równowartości 24 udziałów, czyli 48106,80 PLN. Aby nabyć większą ilość udziałów, należy dokonać kilku wpłat, z których każda nie będzie przekraczała tej wartości. Powyższy limit wynika z polityki operatora płatności serwisu Przelewy24.
  5. Potwierdź zapoznanie się z dokumentami dotyczącymi emisji oraz z regulaminem platformy.
  6. Dokonaj wpłaty na udziały poprzez przelew online.
  7. Udaj się do najbliższego notariusza celem ustanowienia pełnomocnictwa na podstawie wzoru, które otrzymasz drogą mailową od Spółki. Wzór pełnomocnictwa zostanie wysłany na adres e-mail podany przy rejestracji.
  8. Prześlij pełnomocnictwo do CrowdWay.pl na adres: ul. Łucka 15 lok. 1815, 00-842 Warszawa.

Następnie, Pełnomocnik ustanowiony przez Spółkę do reprezentowania wszystkich Inwestorów na wyznaczonym akcie notarialnym przystąpi w Twoim imieniu do Spółki i obejmie w niej udziały. Po tym wydarzeniu zostaną Tobie wysłane wszystkie dokumenty potwierdzające objęcie przez Ciebie udziałów w Spółce.

Od tego czasu będziesz wspólnikiem w JedenŚlad Sp. z o.o.!

Na Walnym Zgromadzeniu Udziałowców możesz także pojawić się osobiście. O dacie i miejscu zostaniesz poinformowany przez CrowdWay.pl oraz spółkę JedenŚlad.

Wszelkie niezbędne informacje dotyczące oferty udziałów spółki JedenŚlad dostępne są w załączonych dokumentach. W szczególności zapoznaj się z Umową Inwestycyjną oraz z Prezentacją Inwestorską.

KONTAKT

Łukasz Zgiep COO CrowdWay.pl

lukasz.zgiep@crowdway.pl
+48 509 505 909

Łukasz Banach CEO JedenŚlad

lukasz@jedenslad.pl
+ 48 515 147 562

OSTRZEŻENIE O RYZYKU

Operator Serwisu CrowdWay.pl informuje, iż powyższe treści oraz przynależne do projektu materiały i dokumenty mają charakter wyłącznie informacyjny oraz promocyjny, a żadna z zawartych w nich informacji nie stanowi doradztwa inwestycyjnego, analiz finansowych, rekomendacji w tym: inwestycyjnych, podatkowych, prawnych lub księgowych. W szczególności powyższe informacje nie uwzględniają indywidualnej sytuacji Inwestora, w tym jego profilu inwestycyjnego, poziomu wiedzy o inwestowaniu, doświadczenia inwestycyjnego, sytuacji finansowej oraz celów inwestycyjnych. Powyższe informacje nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego.

Inwestowanie w udziały wiążę się z ryzykiem utraty części lub całości kapitału. Inwestorzy powinni być świadomi ryzyka, jakie niesie ze sobą inwestowanie w udziały, a ich decyzje inwestycyjne powinny być poprzedzone właściwą analizą, a także, jeśli wymaga tego sytuacja, konsultacją z doradcą inwestycyjnym oraz doradcą prawnym i podatkowym.

 

JAK ZAINWESTOWAĆ?

Jeżeli jesteś zainteresowany inwestycją i chcesz zapisać się na udziały spółki JedenŚlad Sp. z o.o., poniżej znajdziesz instrukcję:

  1. Zarejestruj się na platformie CrowdWay.pl
  2. Zapoznaj się ze wszystkimi dokumentami oraz materiałami dołączonymi do niniejszej oferty
  3. Kliknij w przycisk Zainwestuj znajdujący się u góry, po prawej stronie ekranu
  4. Wpisz kwotę inwestycji. Minimum to 2004,45 PLN za jeden udział. Można nabywać tylko całe udziały, zatem każda wyższa inwestycja powinna odpowiadać wielokrotności powyższej ceny emisyjnej udziału. Jednorazowa wpłata nie może przekraczać równowartości 24 udziałów, czyli 48106,80 PLN. Aby nabyć większą ilość udziałów, należy dokonać kilku wpłat, z których każda nie będzie przekraczała tej wartości. Powyższy limit wynika z polityki operatora płatności serwisu Przelewy24.
  5. Potwierdź zapoznanie się z dokumentami dotyczącymi emisji oraz z regulaminem platformy
  6. Dokonaj wpłaty na udziały poprzez przelew online
  7. Udaj się do najbliższego notariusza celem ustanowienia pełnomocnictwa na podstawie wzoru, które otrzymasz drogą mailową od Spółki. Wzór pełnomocnictwa zostanie wysłany na adres e-mail podany przy rejestracji.
  8. Prześlij pełnomocnictwo do CrowdWay.pl na adres: Warszawa, ul. Łucka 15 lok. 1815, 00-842 Warszawa

Następnie, Pełnomocnik ustanowiony przez Spółkę do reprezentowania wszystkich Inwestorów na wyznaczonym akcie notarialnym przystąpi w Twoim imieniu do Spółki i obejmie w niej udziały. Po tym wydarzeniu zostaną Tobie wysłane wszystkie dokumenty potwierdzające objęcie przez Ciebie udziałów w Spółce.

Od tego czasu będziesz wspólnikiem w JedenŚlad Sp. z o.o.!

Na akcie notarialnym możesz także pojawić się osobiście. O dacie i miejscu zostaniesz poinformowany przez CrowdWay.pl oraz spółkę JedenŚlad.

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!

Chcesz jako pierwszy otrzymać informację o kolejnych startupach? Zapisz się na nasz newsletter

Informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest Crowd Ventures Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Św. Mikołaja 8/11/213. Państwa dane osobowe będą przetwarzane dla celów marketingowych. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz możliwość ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.

FreshMail.pl
 

Informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest Crowd Ventures Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Św. Mikołaja 8/11/213. Państwa dane osobowe będą przetwarzane dla celów marketingowych. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz możliwość ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.

FreshMail.pl