Rok 2020 przyniósł mocne liczby w kampaniach promowanych na naszej platformie. Łącznie promowaliśmy 12 emisji, z czego 8 z nich osiągnęło 100% swojego celu. W tegoroczne kampanie naszych emitentów zainwestowano ponad 25 600 000 zł!
Wzrosła nie tylko ilość kampanii, ale także wartość dokonywanych wpłat. Średnia kwota inwestycji na naszej platformie dla zakończonych w 2020 r. kampanii wyniosła ok. 4350 zł. To o ponad 1200 zł więcej niż w roku ubiegłym. Średnia wartość emisji natomiast w roku 2020 wyniosła 2 240 000 zł. To o ponad 400 000 zł więcej niż w rok temu.
Pochwalić się możemy również ilością tegorocznych publikacji w mediach, które dotyczyły naszych emitentów. Było ich prawie 2000, a ich zasięg wyniósł łącznie 13 590 608. Ekwiwalent reklamowy wyniósł natomiast 7 263 134 zł!
Cały rynek equity crowdfundingu rośnie bardzo dynamicznie. W porównaniu do zeszłego roku wartość skutecznie pozyskanego kapitału przez emitentów wzrosła o ponad 30 milionów. Bardzo się cieszymy, że rezultaty naszej pracy w dużym stopniu przyczyniły się do tego wzrostu. W 2020 roku ok. 1/3 kapitału pozyskanego na rynku to zasługa emitentów Crowdway. Tym samym w 2020 roku staliśmy się największą platformą equity crowdfundingu. Z tą optymistyczną wiadomością kończymy rok i już czekamy na wzrosty, które planujemy w 2021 r.! Trzymajcie kciuki 🙂