Media o nas
Każda kampania to kolejne treści, które pojawiają się w mediach głównego nurtu, finansowych czy lifestyle’owych. Nie zapominamy także o aktywnym działaniu w mediach społecznościowych. Wybrane artykuły i wzmianki w mediach:
- Natemat.pl: „RÓJ” z Romą Gąsiorowską i Erykiem Lubosem w 38 dni pozyskał 1,93 mln zł w zbiórce internetowej (30.09.2020)
- Crowdzone: Crowdfunding od kuchni (29.09.2020)
- Money.pl: Film Rój zebrał prawie 2 mln zł z emisji crowdfundingowej na Crowdway (29.09.2020)
- Wyborcza.biz: Browar Za Miastem rozpoczął kampanię na Crowdway.pl, liczy na 4,18 mln zł (15.09.2020)
- Puls Biznesu: Rój szuka chętnych na film (31.08.2020)
- Forbes.pl: Każdy może zainwestować w film i na tym zarobić. Takiego projektu jeszcze nie było (19.08.2020)
- Money.pl: Alembik Polska pozyskał planowane 4,185 mln zł w ramach kampanii na Crowdway (10.08.2020)
- Rp.pl: Giełda to czy nie giełda. Crowdinvesting rośnie w siłę (8.08.2020)
- Naekranie.pl: Ruszył casting dla nastolatków do filmu Rój. Poznajcie szczegóły (8.08.2020)
- Inwestycje.pl: Coffeedesk pozyskał 2 mln zł w ramach emisji crowdfundingowej (13.07.2020)
- Money.pl: Alembik Polska J. Palikota kompletuje wyposażenie 10 Alkotek (26.06.2020)
- Inwestycje.pl: Właściciel Coffeedesk zwiększył przychody o 34% do 14,99 mln zł w I kwartale (4.06.2020)
- Wyborcza.biz: Premium Fund pod logo Mousetrap Games prowadzi pierwszy giełdowy crowdfunding (23.03.2020)
- Pb.pl: Nowy holding na rynku kapitałowym (14.01.2020)