Etno Cafe przedłuża kampanię do 28 września

Dobra wiadomość dla tych z Was, którzy wrócili z dłuższych wakacji. Etno Cafe, producent kawy kraftowej i właściciel największej, polskiej sieci kawiarni, ogłosił właśnie, że przedłuża ofertę publiczną akcji do 28 września.

Etno Cafe to jedna z najbardziej dynamicznym polskich marek kawowych. Dzięki synergii własnej palarni, sieci kawiarni i browaru kawowego stworzyła prężnie rozwijający się biznes. Posiada 17 lokali oraz linię produkcji Cold Brew Coffee, pierwszej polskiej kawy “parzonej” na zimno, dostępnej w szerokiej dystrybucji, m.in. na stacjach paliw BP i sieci Lidl.

– Adresaci naszej kampanii to w dużej mierze goście naszych kawiarni i konsumenci naszej kawy, ludzie, którzy czują się związani z naszą marką – powiedział w oficjalnym komunikacie Łukasz Mrowiński, CEO Etno Cafe. – W ostatnich dniach zauważyliśmy z ich strony wzrost zainteresowania kampanią, dlatego chcemy dać osobom wracającym z urlopów więcej czasu na poznanie szczegółów oferty i podjęcie decyzji.

Jak wziąć udział w kampanii Etno Cafe?

W ramach kampanii crowdfundingowej Etno Cafe proponuje inwestorom cztery pakiety inwestycyjne – Espresso, Americano, Latte i Duży Przelew. Oprócz akcji, inwestorzy otrzymują bonusy przygotowane specjalnie dla miłośników marki Etno Cafe, w postaci m.in. karty zniżkowej, pakietu Cold Brew Coffee czy rocznego abonamentu na dostawę kawy.

Minimalna wartość inwestycji, czyli cena najmniejszego pakietu, zaczyna się od już 390 zł. Więcej o spółce, jej działalności oraz pakietach inwestycyjnych przeczytacie tutaj: www.crowdway.pl/etnocafe/

Pierwszy projekt „fast growing” na platformie Crowdway

Kampania Etno Cafe różni się nie tylko od projektów, które do tej pory pojawiały się na naszej platformie, ale także od typowych kampanii w całym polskim crowdfundingu.

Co warto wiedzieć o przebiegu takich kampanii? Przeczytajcie poprzednie wpisy na naszym Blogu.