Kto nie marzył o własnej kawiarni? Tworzenie jej od podstaw to ekscytujący, ale też trudny proces. A może kupić udział w całej sieci kawiarni wraz z browarem kawowym? Ta wizja staje się możliwa i łatwiejsza do realizacji, niż kiedykolwiek.
6 sierpnia na naszej platformie ruszyła kampania wspierająca ofertę publiczną spółki Etno Cafe. Producent kawy kraftowej i właściciel największej, polskiej sieci kawiarni oferuje do 12 820 akcji nowej emisji serii D.
Pierwszy projekt fast-growing na platformie Crowdway
– Współpraca dynamicznej firmy, która ma już za sobą pierwsze sukcesy rynkowe, jak Etno Cafe pokazuje, że crowdfunding zaczyna być w Polsce rozwiązaniem, które należy brać pod uwagę przy projektowaniu strategii finansowania, nie tylko start-upów, ale także firm na dalszym etapie rozwoju – powiedział Jakub Niestrój, prezes Crowd Ventures (platforma Crowdway).
Etno Cafe chce pobić polski rekord zbiórki crowdfundingowej. Dotychczasowy należy do producenta gadżetu Lovely, który w listopadzie 2017 r. pozyskał sumę 1,64 mln zł, również na platformie Crowdway.
Dlaczego Etno Cafe?
Etno Cafe to polska sieć 17 kawiarni, których sercem jest własna, rzemieślnicza palarnia kawy oraz browar kawowy do produkcji Cold Brew Coffee, napoju dostępnego m.in. w sieci stacji benzynowych BP. Z biznesu założonego 6 lat temu przez czwórkę kolegów ze studiów, wyrosła prężnie działająca spółka, która rzuciła wyzwanie największym kawiarnianym graczom i rynkowi kawy kraftowej.
– Naszym celem strategicznym na najbliższe dwa lata jest stworzenie z Etno Cafe polskiej marki kawowej nr 1 w sektorze premium – powiedział w dniu startu kampanii Łukasz Mrowiński, CEO Etno Cafe. – Realizujemy go, stawiając na jakość, kraftowy wypał kawy i budowanie społeczności ludzi, którzy doceniają to, co robimy na polskim rynku kawowym. To właśnie do nich przede wszystkim kierujemy tę kampanię.
W ramach kampanii crowdfundingowej Etno Cafe proponuje inwestorom cztery pakiety inwestycyjne od 390 zł oraz bonusy w postaci m.in. karty zniżkowej, pakietu Cold Brew Coffee czy rocznego abonamentu na dostawę kawy.
A gdyby Etno było Twoje? Poznaj kampanię tutaj: https://www.crowdway.pl/etnocafe/