Kampania Doctor Brew to jedna z najbardziej spektakularnych kampanii crowdinvestingu w Polsce zakończona dużym sukcesem. W 2018 spółka zebrała w sumie 3,24 mln zł co daje w sumie 162% celu. Początkowy plan zakładał zebranie 2 mln zł i tak też został ustalony cel. Jako platforma widzieliśmy na jakim etapie jest rynek crowdinvestingu w Polsce i jak wygląda jego wyporność, stąd rekomendowaliśmy podejście bardziej bezpieczne niż kampania wyznaczona na 1 mln euro (4 mln zł lub więcej). Silna społeczność marki Doctor Brew, a także pozytywna ocena crowdinvestorów inwestujących za pomocą platformy Crowdway spowodowała, że cel 2 mln zł został przekroczony po 24 dniach, 5 dni przed planowanym zakończeniem. To największa dynamika zbiórki sumy powyżej 2 mln zł w tak krótkim czasie. Należy pamiętać, że kampania była przeprowadzona pod koniec roku, a jej ostatnie dni miały przebieg przed samymi świętami co jednak nie zmniejszyło zainteresowania i dynamiki wpłat w ostatnich dniach, w których padł rekord.
Kategorie
- Akademia Inwestora (2)
- Aktualności (118)
- Crowd Study (7)
- CrowdTalks (47)
- Historie sukcesu (13)
- Podstawy crowdfundingu (9)
- Raporty rynkowe (6)