W kolejnym odcinku programu „CrowdTalks” Michał Stanek rozmawia z Łukaszem Wichłaczem, CEO Coffeedesk.
Od czasu pierwszej emisji spółka zrealizowała większość celów zbiórki, uruchomiła sprzedaż w modelu subskrypcyjnym Hi! Coffeedesk, co pozwoliło tysiącom smakoszy otrzymywać swoją ulubioną kawę specialty i nie rezygnować z codziennych rytuałów i przyjemności. Coffeedesk otworzył także kolejny showroom w Warszawie, czyli połączenie kawiarni, przestrzeni szkoleniowej, punktu odbioru przesyłek i sklepu. Spółka finiszuje również prace nad zupełnie nowymi odsłonami platform sprzedaży dla B2B i B2C.
Coffeedesk pokazał, że pandemia im nie straszna. Elastyczna strategia zwłaszcza w segmencie B2B – otwarcie się na nowych partnerów sieciowych i inne e-commerce – dało spółce okazję do powiększenia portfela klientów i wejścia na nowe zagraniczne rynki, a w konsekwencji do wzrostu w tym segmencie w 2020 r. o około 50% r/r. Za to postawienie na otwieranie kawiarni jako miejsc wielofunkcyjnych, nawet w tym trudnym czasie, pozwoliło osiągnąć pokaźny skok sprzedaży.