W wartości Crowdway wpisuje się edukacja rynku, dlatego chętnie dzielimy się ciekawymi doświadczeniami emitentów i pokazujemy pozafinansowe aspekty kampanii. Jesteśmy przekonani, że znajdziecie w nich cenną wiedzę i inspiracje.
Crowdinvesting to przede wszystkim budowanie relacji – z inwestorami, ze społecznością. Zaczyna się na długo przed samą emisją i kończy… czy można tutaj mówić o jakimkolwiek końcu?
Kampania ECF to m.in. doskonały sposób na zwiększenie rozpoznawalności marki, co przekłada się także na wzrost zaufania do biznesu ze strony różnych interesariuszy: nie tylko klientów, ale także partnerów.
Warto przytoczyć tu doskonały przykład Akardo, marki obuwniczej dostępnej wyłącznie online , która przeprowadziła dwie emisje w modelu crowdfundingu udziałowego. Adam Kubarski, CEO firmy, zwracał nam uwagę na pewne wyzwanie, które towarzyszyło mu od początku rozwoju firmy.
W branży, w której działa, nie jest łatwo od ręki znaleźć rzetelnego partnera biznesowego. Mowa tu o renomowanych zakładach szewskich, kluczowych z perspektywy biznesu Adama. O kontrakty trzeba zabiegać, liczy się pozycja marki i jej rozpoznawalność oraz skala.
Dziesiątki publikacji w mediach i wywiady, których Adam udzielił w kontekście emisji crowd swojej spółki, setki godzin poświęconych na przygotowanie oferty dla inwestorów pod przeprowadzenie emisji, a wreszcie działania reklamowe i relacje inwestorskie, przełożyły się nie tylko na udaną kampanię, ale też stały się dźwignią do szybszego rozwoju i osiągania innych celów biznesowych.
Po zwiększeniu rozpoznawalności marki i zbudowaniu komunikacji na synonimie jakości i promowaniu polskich, wysokiej klasy produktów, zmieniła się pozycja negocjacyjna Akardo i nowi partnerzy sami zaczęli się interesować współpracą. Finalnie Adam podpisał umowy z nowymi zakładami, rozszerzając sieć kontrahentów biznesowych.
Magia crowd zadziałała. Poza zgromadzonymi środkami na rozwój biznesu Adam nawiązał relacje, które pozwolą Akardo osiągnąć kolejne etapy rozwoju!