Misją Crowdway jest edukacja rynku, dlatego z wielką przyjemnością zapraszamy za kulisy naszego biznesu.
Mamy nadzieję, że we wpisach z cyklu #CrowdStudy znajdziecie wiele ciekawych przykładów na to, że crowdfunding udziałowy to nie tylko finansowanie projektu przez społeczność. Uzyskanie pieniędzy od inwestorów to zaledwie część obrazu. Crowdfunding zaczyna się na długo przed emisją, a jego magia działa jeszcze długo po niej.
Co jakiś czas będziemy dzielić się z Wami przykładami ze świata crowdinvestingu, dobrymi praktykami, narzędziami oraz realnymi kejsami. Liczymy, że #CrowdStudy przybliży Wam nieco bardziej świat inwestowania w spółki, pokaże wzorce zachowań w budowaniu społeczności i prowadzenia relacji inwestorskich, zainspiruje do obrania właściwej drogi, jeśli sami rozważacie crowdfunding udziałowy.
Dziś chcieliśmy pokazać Wam jak dobrze prowadzone działania IR oraz właściwa komunikacja projektu wpływają na ewolucję brandu w lovebrand, a sympatyków marki w jej ambasadorów. Przykład z ostatnich doniesień z pokładu ekipy Pora na Pola. Adrian Piwko poinformował, że PnP zbudowało dział marketingu, zatrudniając w krótkim czasie 3 nowe osoby.
Zgadnijcie co łączy nowych pracowników Pora na Pola? Każdy z nich był wcześniej inwestorem, uwierzył w wizję rozwoju spółki, wspierając jej rozwój finansowo. Teraz wsparcie przełożyło się także na wzmocnienie kompetencji poszukiwanych przez zespół Pora na Pola.
Wielkie brawa dla Adriana za docenienie inwestorów w ten sposób i budowę teamu z najwierniejszych ludzi. To nie zdarza się często!