Crowdtalks #2: Jak skutecznie przeprowadzić akcję crowdfundingową?
Gościem Michała Stanka w drugim odcinku Crowdtalks był Janusz Palikot, który dzielił się swoimi doświadczeniami związanymi z emisją akcji i tworzeniem skutecznej kampanii crowdfundingowej. Z rozmowy dowiesz się również kto ...
Czytaj dalejCrowdtalks #1: Crowdfunding – co to jest?
Cykl rozmów o crowdinvestingu- Crowdtalks rozpoczęło spotkanie Michała Stanka (Comparic TV) z naszym prezesem dr Jakubem Niestrojem. Z poniższego nagrania dowiesz się m.in. czym equity crowdfunding, różni się od crowdfundingu ...
Czytaj dalejAlembik Polska zebrał już ponad 2 miliony na crowdfundingowym koncie
Jeszcze w tym roku w Lublinie otwarta zostanie flagowa Alkoteka Janusza Palikota – jako pierwszy z dziesięciu lokali Alembik Polska. Ich wizytówką będą piwne krany samoobsługowe, które debiutują na polskim ...
Czytaj dalejCrowdtalks – nowy cykl spotkań
Właśnie ruszyła nowa formuła rozmów dotyczących crowdinvestingu. Począwszy od dzisiaj, co czwartek na kanale Comparic TV pojawi się nowy odcinek Crowdtalks. Pierwszy z nich, w którym o inwestowaniu w crowdfunding ...
Czytaj dalej100% celu w kampanii Coffeedesk (All Good SA)
Coffeedesk jest liderem kawowego e-commerce w Polsce, który dynamicznie rozwija sprzedaż także w Europie Środkowo-Wschodniej. Firma jest dystrybutorem kaw, herbat i akcesoriów do ich parzenia. W pierwszej połowie maja br. spółka-matka, ...
Czytaj dalejAlembik Polska Janusza Palikota kompletuje wyposażenie 10 Alkotek
Już 8 z planowanych 10 alembików do destylacji alkoholi zamówiła spółka Janusza Palikota do sieci Alkotek, które powstaną w 10 polskich miastach. Pięć największych alembików o wartości 1 mln zł ...
Czytaj dalej100% celu w kampanii Akardo SA
W drugiej połowie marca wystartowała kampania crowdinvestingowa polskiej manufaktury obuwniczej Akardo SA. Spółka za pośrednictwem sklepu internetowego sprzedaje buty wykonywane przez lokalnych mistrzów. Jej celem było osiągnięcie w trakcie trwania ...
Czytaj dalejIndependent bottler w kampanii crowdinvestingowej
Odnajdują unikatowe destylarnie, kreują kolekcjonerskie edycje alkoholi i zlecają ich butelkowanie. Stworzona przez nich butelka na licytacji w Hong Kongu osiągnęła cenę 700 000 zł, a zegarek z rumem wykonany ...
Czytaj dalejCoffeedesk na sprzedażowym plusie mimo lockdownu
Coffeedesk – kawowy omnichannel i lider kawowego e-commerce w Polsce – zanotował wzrost sprzedaży w kraju i za granicą, mimo pandemii. Spółka-matka Coffeedesk, All Good SA zwiększyła w pierwszym kwartale ...
Czytaj dalejPremium Fund S.A. przejmuje spółkę Glass Cannon Games
Premium Fund S.A. (w trakcie zmiany nazwy na Oxygen S.A.), spółka notowana na rynku NewConnect, nabyła 100% udziałów w spółce Glass Cannon Games Sp. z o.o. Jest to drugi po ...
Czytaj dalejAMA, czyli godzina z zarządem spółek
W czwartek (7.05) ruszy seria rozmów z właścicielami spółek. Ich CEO w wyznaczonym terminie będą przez godzinę odpowiadali na pytania inwestorów. Serię spotkań #askmeantything rozpocznie rozmowa z CEO Audiomagic - ...
Czytaj dalejMousetrap Games wyprodukuje grę z Robertem Lewandowskim
Orange Studio Animacji, producent serialu animowanego “Kosmiczny wykop” podpisał podstawowe założenia do umowy (tzw. term sheet) z wrocławskim studiem Mousetrap Games na stworzenie gry w oparciu o licencję produkcji, w ...
Czytaj dalejGood4Wall & Crowdway dla szpitali
Zbieramy środki na produkcję śluz zabezpieczających dla szpitali. Montaż takich śluz jest niezbędny, aby oddzielić oddziały i pacjentów zakażonych oraz zwiększyć bezpieczeństwo pracy lekarzy i personelu medycznego. Do tej pory ...
Czytaj dalejTenczynek Bezalkoholowe SA – 4,176 mln zł w 30 dni
Zaledwie 30 dni po starcie zbiórki Tenczynek Bezalkoholowe SA, Janusz Palikot świętował kolejny sukces w crowdfundingu. 1112 inwestorów zasiliło budżet kampanii kwotą 4,176 mln zł. - Jako jedyni w Polsce ...
Czytaj dalejJuż ponad 3 mln zł w kampanii Tenczynek Bezalkoholowe SA
Już ponad 3 mln zł na crowdfudingowym koncie spółki Tenczynek Bezalkoholowe Janusza Palikota. Wcześniej Tenczyńska Okovita, a teraz kolejny biznes Janusza Palikota skusił społeczność crowdinwestorów, a także większych graczy. W ...
Czytaj dalejNowa inwestycja z rynku e-commerce
Właśnie wystartowała nowa kampania crowdfundingowa. Akardo SA za pośrednictwem swojego sklepu internetowego, sprzedaje buty wykonywane ręcznie przez lokalnych rzemieślników. Do tej pory spółka obsłużyła zamówienia na łączną kwotę ponad 10 000 000 zł, ...
Czytaj dalejJanusz Palikot wystartował z nowym projektem
Janusz Palikot po raz drugi ruszył z kampanią crowdfundingową. Jego Tenczyńska Okovita SA stanęła na podium wartości zbiórek 2019 roku, pozyskując 4,18 mln zł w 36 dni. Celem nowej kampanii ...
Czytaj dalejOd SETKI do miliona: ruszyła zbiórka crowdfundingowa na 3 restaurację
Tysiąc gości dziennie w jednym lokalu, 4000 żeberek i 20 000 piw serwowanych w ciągu miesiąca oraz niezliczona ilość godzin w wyjątkowej atmosferze. Tak o restauracjach ‘SETKA’ w Warszawie i ...
Czytaj dalejPoznaj studio gamingowe Mousetrap Games
Dwukrotnie wyróżnieni prestiżową nagrodą Big Indie Pitch. Tworzą gry, zyskujące duże uznanie wśród użytkowników i w środowisku twórców mobile. Ich produkcje wyróżnia świetna grafika oraz ciekawe łączenie różnych gatunków gier. ...
Czytaj dalejCrowdfunding udziałowy, czyli jak inwestować w start-upy?
Crowdfunding udziałowy (equity crowdfunding) to jeden ze sposobów na zainwestowanie w start-up przez osobę fizyczną. Pozwala on na zebranie przez spółkę odpowiedniego finansowania w zamian za jej udziały lub akcje. ...
Czytaj dalej400 000 zł w kampanii FSE Holding SA!
FSE Holding SA jako pionier polskiego rynku motoryzacyjnego, wprowadza na rynek ofertę dostawczych pojazdów z napędem elektrycznym. Projekt komercjalizacji polskiego elektrycznego pojazdu dostawczego koncentruje się na stworzeniu trzech pojazdów dostawczych ...
Czytaj dalejQ Value, Vortune Equity i Crowdway.pl łączą siły
Z przyjemnością informujemy o konsolidacji Q Value SA, domu finansowego Vortune Equity i platformy Crowdway.pl, wspólnie stworzyliśmy holding. Na czele grupy stanął nowy podmiot, Vortune Equity Group SA, który będzie ...
Czytaj dalejSetka Sp. z o.o. – nowa kampania na horyzoncie!
W nowym roku nie zwalniamy tempa, wręcz przeciwnie już niebawem pojawią się nowe szanse inwestycyjne, a pierwsza z nich w branży gastronomicznej. Kultowa Setka istnieje na kulinarnej mapie Polski od ...
Czytaj dalejWspólne regulacje dotyczące crowdfundingu
Przywołujemy ważny temat. Przedstawiciele państw Unii Europejskiej oraz Parlamentu Europejskiego doszli do porozumienia w sprawie regulacji dotyczących crowdfundingu. Jednolite zasady mają sprzyjać finansowaniu społecznościowemu na terenie wspólnoty. Dotychczasowy brak wspólnych ...
Czytaj dalejHistorie sukcesu 2019 r. – Tenczyńska Okovita SA
Nowy Rok nachodzi wielkimi krokami dlatego spieszymy z przedstawieniem kolejnego sukcesu crowdfundingu udziałowego. Tym razem przypominamy kampanię z drugiego półrocza 2019 r. - Tenczyńską Okovitę. Kampania spółki tworzonej przez Janusza ...
Czytaj dalejHistorie sukcesu 2019 r. – Pinta Barrel Brewing
Zbliżający się koniec roku to idealny moment na podsumowania. Dziś chcielibyśmy przypomnieć Wam jedną z wiosennych kampanii, która zakończyła się ogromnym sukcesem. O której zbiórce mowa? Oczywiście o Pincie Barrel Brewing, ...
Czytaj dalejŚwiąteczne serdeczności
Wesołych świąt w gronie rodzinnym oraz dobrego 2020 r. życzy zespół Crowdway!
Czytaj dalejCrowdinvesting – finansuj i inwestuj!
Crowdinvesting zmienia oblicze finansowania spółek, ale nie tylko. Equity crowdfunding jest szansą dla startupów oraz firm, które zyskały nowy sposób inwestowania, ale jednocześnie jest on też okazją dla inwestorów, którzy ...
Czytaj dalejEquity crowdfunding – źródło finansowania projektów
Crowdfunding (finansowanie społecznościowe) to metoda pozyskiwania środków m.in. przez przedsiębiorców, dzięki której pomijają oni tradycyjne formy zdobywania kapitału i otrzymują pieniądze bezpośrednio od osób prywatnych, które w ten sposób dokonują ...
Czytaj dalejElektrombilność oczami ekspertów
Dziennika motoryzacyjna Joanna Zientarska przeprowadziła wywiady z ekspertami z różnych krajów świata, które skoncentrowane są wokół tematu elektromobilności i rynku samochodów z napędem elektrycznym. Specjaliści Ci zdradzają przewidywania dealerów samochodowych ...
Czytaj dalejFSE Holding SA – stań się częścią zielonej innowacji
Dziejąca się na przestrzeni ostatnich lat zielona rewolucja zagościła na dobre w wielu branżach. Dbałość o ekologię i zasoby naturalne to jedno z głównych kryteriów spółki FSE Holding, która jako ...
Czytaj dalejTenczyńska Okovita SA – 4 180 000 zł w 36 dni!
4 180 000 zł – tyle zebrała w zaledwie 36 dni Tenczyńska Okovita SA w zbiórce crowdfundingowej. To najwyższa wartość zbiórki w historii crowdfundingu udziałowego w Polsce i rekord w szybkości osiągnięcia ...
Czytaj dalejTenczyńska Okovita SA: półmetek w kampanii – 2 000 000 zł
Akcja crowdfundingowa Tenczyńskiej Okovity od ubiegłego tygodnia odnotował 100% wzrostu i w tej chwili na koncie firmy Janusza Palikota znajdują się już 2 000 000 zł. Spółka podpisała list intencyjny ...
Czytaj dalejPracujemy nad stworzeniem Zasad Dobrych Praktyk.
W ramach Konferencja Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce (KPF) pracujemy nad stworzeniem Zasad Dobrych Praktyk w zakresie działania platform crowdfundingowych w Polsce. "Wobec braku zwartej regulacji dotyczącej crowdinvestingu w Polsce zastosowanie ...
Czytaj dalejW 2019 roku MedFood Group S.A. planuje debiut na GPW
Od początku funkcjonowania projektu inwestycyjnego MedFood Group S.A. celem założycieli spółki był debiut na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, w pierwszej kolejności na rynku NewConnect, a docelowo na rynku głównym ...
Czytaj dalejBobby Burger zbadał gastronomiczne preferencje mieszkańców dużych miast
Na naszej platformie trwa kampania spółki Real Food SA. Jej cel to dalszy rozwój największej, polskiej sieci burgerowni – Bobby Burger oraz restauracji wegańskich pod marką Wegeguru. Obie marki słyną ...
Czytaj dalejKażda zainwestowana złotówka w biznes kosmiczny zwraca się 7-krotnie.
Wizjonerscy inżynierowie z wrocławskiej spółki SatRevolution właśnie ogłosili, że z sukcesem wysłali na orbitę pierwszego polskiego satelitę obserwacyjnego Światowid. W planach mają konstrukcję całej konstelacji liczącej ponad tysiąc urządzeń obrazujących ...
Czytaj dalejPrzez żołądek do serc inwestorów
Od food trucka do największej, polskiej sieci burgerowni – z menu mięsnym i wegetariańskim – która w warszawskiej Galerii Młociny otworzy już 40. lokal pod marką Bobby Burger. Od stworzenia ...
Czytaj dalejOd beer-geeka do akcjonariusza
Wprost z elitarnego festiwalu piwnego Toer de Gueze w Belgii założyciele browaru PINTA ogłosili start kampanii na platformie Crowdway.pl. Od 6 maja promują zbiórkę na budowę browaru PINTA Barrel Brewing. ...
Czytaj dalejWniosek o dofinansowanie PINTA Barrel Brewing przyjęty przez BGK
PINTA Barrel Brewing SA, która właśnie na platformie crowdfundingowej Crowdway.pl prowadzi zbiórkę na budowę browaru, otrzymała z Banku Gospodarstwa Krajowego zawiadomienie o pozytywnej weryfikacji spełnienia warunków formalnych wniosku o dofinansowanie swojej ...
Czytaj dalejReal Food SA z markami Bobby Burger i Wegeguru w maju rozpoczyna kampanię.
Bobby Burger, pierwsza i największa polska sieć burgerowni oraz wegańska restauracja Michała Kicińskiego będą działać w jednej grupie kapitałowej. Powstała spółka Real Food SA, która stała się właścicielem obu marek ...
Czytaj dalejMedFood Group zaprasza fit inwestorów. Najpierw crowdfunding, wkrótce giełda.
Sieć poradni dietetycznych, e-porady, aplikacje i gry o zdrowym stylu życia, odchudzanie białych kołnierzyków, żywność wspierająca walkę z chorobami, a na deser: fit słodycze. MedFood Group, innowacyjna spółka z branży ...
Czytaj dalejDoctor Brew z rekordem: 3,24 mln zł i 168% celu w 5 tygodni.
Kampania Doctor Brew to jedna z najbardziej spektakularnych kampanii crowdinvestingu w Polsce zakończona dużym sukcesem. W 2018 spółka zebrała w sumie 3,24 mln zł co daje w sumie 162% celu. ...
Czytaj dalejCrowdinvesting nieruchomości w Europie: przegląd największych platform
Choć mówi się, że crowdinvesting nieruchomości dominuje w Stanach Zjednoczonych, to szybko rośnie on także w Europie. Bardzo dobrymi wynikami chwali się np. Housers - platforma z Hiszpanii, która zebrała ...
Czytaj dalej„Złote strzały” crowdfundingu mnożą kapitał nawet 30-krotnie
O zjawisku crowdfundingu equity w skali świata przeczytacie w artykule Strefa Inwestorów (strefainwestorow.pl). Warto dodać, że artykuł w dużej mierze skupia się na finansowaniu startupów, a kolejne przykłady w Polsce ...
Czytaj dalejSpółka akcyjna i spółka z o.o. w świecie crowdfundingu
Producent piwa kraftowego Doctor Brew sp. z o.o. pod koniec grudnia zebrał na naszej platformie rekordową kwotę 3,24 mln zł. Wcześniej bardzo dobry na tle rynku efekt uzyskała kampania sieci ...
Czytaj dalejPoczątek 2019: podsumowanie kampanii Doctor Brew oraz pierwszy exit!
Przełom 2018/2019 okazał się naprawdę obiecujący! Po pierwsze – rekordowy wynik kampanii spółki Doctor Brew: aż 3,24 mln zł, czyli o 62% więcej niż zakładał cel zbiórki. Po drugie – ...
Czytaj dalejDoctor Brew pozyskał już 2,47 mln zł i przedłuża kampanię.
„Poproszę browar” – powiedzieli inwestorzy wpłacając na platformie Crowdway.pl aż 2,47 mln zł. Producent piwa kraftowego, Doctor Brew uzyskał tym samym najlepszy wynik w historii crowdfundingu udziałowego w Polsce, zrealizował cel akcji i postanowił ...
Czytaj dalejUniti – elektryczny samochód przyszłości wspierany przez crowdinwestorów
Uniti to elektryczny samochód nazwany "Teslą dla megamiast", który prowadzi zbiórkę crowdfundingową oferujac akcję w spółce w zamian za środki na rozwój konceptu. Trzeba przyznać, że projekt z jednej strony bardzo ...
Czytaj dalejExit w crowdfundingu? Tak, lody dają duży zwrot z inwestycji.
Czy crowdfundingowy inwestor może zarobić i ile? Takie pytania często pojawiają się w dyskusjach odnośnie potencjału crowdinvestingu. Właśnie pojawił się kolejny przykład, który wskazuje, że zarobić można i to nie ...
Czytaj dalejMilion euro w kampanii crowdfundingowej – czy to dużo?
Minął czwarty miesiąc obowiązywania rozporządzenia UE zwiększającego górny pułap oferty publicznej bez prospektu emisyjnego do 1 mln euro, tj. około 4,3 mln zł. Mówi się o możliwości podniesienia tego limitu ...
Czytaj dalejSpotkajmy się na BIVROST Demo Night
Już 5 grudnia BIVROST sp. z o.o., jedna ze spółek, która realizowała kampanię crowdfundingową na naszej platformie, organizuje zamknięte wydarzenie, na którym zaprezentuje rozwiązania będące wynikiem prac R&D w zakresie technologii wirtualnych (VR/AR), ...
Czytaj dalejPoproszę browar na platformę Crowdway
Na naszej platformie ruszyła zapowiadana od kilku tygodni kampania Doctor Brew, jednej z wiodących, polskich firm wytwarzających piwa rzemieślnicze. Cel zbiórki to 2 mln zł, które wraz ze środkami z ...
Czytaj dalejDoctor Brew coraz bliżej startu kampanii
Wielkimi krokami zbliża się start kampanii Doctor Brew sp. z o.o. na platformie Crowdway. Przed odsłonięciem szczegółów jej crowdfundingowej oferty, spółka ujawniła informacje o umowie zawartej z Browarami Regionalnymi Jakubiak Marka Jakubiaka. Na ...
Czytaj dalejDlaczego crowdfunding udziałowy nieruchomości zyskuje popularność?
Crowdinvesting w zakresie nieruchomości to stosunkowo nowa na rynku polskim, a znana i sprawdzona np. we Włoszech, Wielkiej Brytanii czy Ameryce Płn. koncepcja, która zyskuje popularność wśród szerokiego grona inwestorów ...
Czytaj dalejTrendy w crowdinvestingu
Crowdinvesting z racji na innowacyjny charakter na polskim rynku spotyka się z niezrozumieniem. Nic w tym dziwnego, ponieważ finansowanie społecznościowe można uznawać nadal za rynek wschodzący. Mimo tego, pojawiają się na ...
Czytaj dalejEtno Cafe pozyskało blisko 7 milionów zł na rozwój
Spółka kawowa Etno Cafe, która prowadziła ostatnio kampanię crowdfundingową na naszej platformie, podsumowała właśnie rezultaty wszystkich emisji akcji z ostatnich miesięcy.Łącznie w ramach ofert prywatnych oraz oferty publicznej akcji pozyskała na ...
Czytaj dalejAkademia Inwestora | Lekcja 1 | Jak inwestować według zasad Petera Lyncha?
“Nigdy nie inwestuj w pomysł, którego nie jesteś w stanie narysować kredką.” - Peter Lynch Porada ta może wydać się sprzeczna z intuicją, szczególnie jeśli myślisz o zainwestowaniu we wczesny etap ...
Czytaj dalejRewolucja na rynku piwa także w Polsce
Od kilku lat możemy obserwować dynamiczny rozwój tzw. kraftu, czyli produktów tworzonych metodą rzemieślniczą. Rynkiem, który najbardziej zyskał na sile jest rynek piwa kraftowego. Dynamika wzrostu jest widoczna na całym ...
Czytaj dalejW co chcą inwestować Millenialsi?
Dlaczego warto inwestować? To dobre pytanie. Benefitów, które otrzymasz zajmując się inwestowaniem jest cała paleta, ale przede wszystkim: inwestowanie małych kwot pozwoli Ci się nauczyć inwestowania w praktyce; z biegiem czasu ...
Czytaj dalejKomunikacja na linii spółka – inwestor
Komunikacja między inwestorem a spółką jest istotna nie tylko podczas prowadzonej kampanii związanej ze zbiórką kapitału. Kampania zakończona sukcesem większym, czy mniejszym nie powinna zakończyć się bez zaangażowania inwestorów po zbiórce ...
Czytaj dalejCrowdfunding udziałowy – dlaczego warto?
Jak zacząć inwestować? Inwestowanie pieniędzy stanowi ważny element życia każdego dojrzałego człowieka. Powszechnie panuje jednak błędne przekonanie, że aby rozpocząć swoje działania w świecie inwestycji należy najpierw zgromadzić potężną ilość pieniędzy. Jednak oszczędność ...
Czytaj dalejEtno Cafe przedłuża kampanię do 28 września
Dobra wiadomość dla tych z Was, którzy wrócili z dłuższych wakacji. Etno Cafe, producent kawy kraftowej i właściciel największej, polskiej sieci kawiarni, ogłosił właśnie, że przedłuża ofertę publiczną akcji do ...
Czytaj dalejPierwszy projekt „fast growing” na Crowdway: Etno Cafe. Co warto wiedzieć o tej kampanii?
W lipcu ogłosiliśmy, że Crowdway będzie zmierzał „w stronę crowdinvestingu”. Pod tym hasłem kryje się m.in. rozszerzenie portfela od start-upów do biznesów w fazie intensywnego wzrostu. Naszym debiutantem w tym ...
Czytaj dalejZnani influencerzy zainwestowali w Etno Cafe
Mamy nadzieję, że słowa espresso, americano, latte i duży przelew kojarzą się Wam już nie tylko z ukochaną kawą, ale także z kampanią crowdfundingową spółki Etno Cafe, która 6 sierpnia ...
Czytaj dalejEtno Cafe chce pobić rekord Polski na platformie Crowdway
Kto nie marzył o własnej kawiarni? Tworzenie jej od podstaw to ekscytujący, ale też trudny proces. A może kupić udział w całej sieci kawiarni wraz z browarem kawowym? Ta wizja ...
Czytaj dalejW stronę crowdinwestingu
Współczesny crowdfunding, wykorzystujący potęgę e-commerce, zyskuje efekt kuli śnieżnej. Można bez przesady stwierdzić, że dla przedsiębiorczości i inwestycji ma szansę stać się tym, czym sztuczna inteligencja dla technologii. Crowdfunding we ...
Czytaj dalejInwestor w crowdfundingu, czyli kto?
Czy masz wrażenie, że słowo inwestor i inwestycja jest zarezerwowane dla pewnej grupy osób? Patrząc stereotypami na myśl przychodzą do głowy biznesmeni w garniturach przypominający postaci z filmu Wilk z ...
Czytaj dalejuBirds sp. z o.o.
uBirds sp. z o.o. (obecnie Invis) stworzyła inteligentny pasek do zegarków Unique z pomocą inwestycji na naszej platformie. Założyciele uBirds wyszli z prostego założenia: zegarki typu smartwatch dostępne na rynku ...
Czytaj dalejBIVROST sp. z o.o.
Sukces w Bivrost w liczbach: 42 dni zbiórki, 101 inwestorów i 1,6 mln zł na rozwój Spółki. Jest rok 2017, a twórcy technologii wirtualnej rzeczywistości mają przygotowany prototyp swojego urządzenia, ...
Czytaj dalejJeden Ślad sp. z o.o.
Spółka JedenŚlad przeprowadzała zbiórkę poprzez naszą platformę w roku 2017 podczas której zebrała 900 000 zł. Wypożyczalnia skuterów elektrycznych na minuty zebrane środki planowała przeznaczyć na realizację celów biznesowych i rozwinięcie produktu. ...
Czytaj dalejLovely Inc.
Lovely Inc. podczas kampanii na naszej platformie przebiła rekord polskiego crowdfundingu i w 2017 roku zebrała aż 1 640 000 zł.. Inwestorzy nabyli łącznie 11,25% spółki przy wycenie 14 577 ...
Czytaj dalejBohater jeździ skuterem. Wywiad z założycielem JedenŚlad.
Rozpoczęliśmy kampanię crowdfundingową dla JedenŚlad. Dziś rozmawiałem z Łukaszem Banach, pomysłowadwcą i współzałożycielem spółki przecierającej szlaki scooter sharingu na Warszawskich ulicach. Łukasz i jego współpracownicy mają apetyt na kolejne miasta. ...
Czytaj dalejEquity crowdfunding z Wielkiej Brytanii – platforma Seedrs
Seedrs powstała 6 lipca 2012 roku jako pierwsza na świecie platforma wykorzystująca crowdfunding udziałowy. Jej celem było udostępnić inwestowanie w start-upy szerokiej rzeszy inwestorom. Od tamtej pory przeprowadzili 375 rund finansowania ...
Czytaj dalejRozwój globalnego rynku erotycznego
Podczas kampanii Lovely pada wiele pytań o warunki inwestycji oraz o sam produkt. Zaczynając emisję tej spółki na naszej platformie byliśmy świadomi, że oferowany produkt wzbudzi spore kontrowersje, ponieważ jest związany z ...
Czytaj dalejDrBarbara (by Quantum Sp.z o.o.)
DrBarbara.pl to aplikacja, która przy pierwszej współpracy z nami w sierpniu 2016 roku poprzez Crowdway.pl pozyskała od Inwestorów 214 609 zł. W tamtym czasie użytkowników Dr Barbary było łącznie 24 ...
Czytaj dalejCrowdtalks #2: Jak skutecznie przeprowadzić akcję crowdfundingową?
Gościem Michała Stanka w drugim odcinku Crowdtalks był Janusz Palikot, który dzielił się swoimi doświadczeniami związanymi z emisją akcji i tworzeniem skutecznej kampanii crowdfundingowej. Z rozmowy dowiesz się również kto ...
Czytaj dalejCrowdtalks #1: Crowdfunding – co to jest?
Cykl rozmów o crowdinvestingu- Crowdtalks rozpoczęło spotkanie Michała Stanka (Comparic TV) z naszym prezesem dr Jakubem Niestrojem. Z poniższego nagrania dowiesz się m.in. czym equity crowdfunding, różni się od crowdfundingu ...
Czytaj dalejAlembik Polska zebrał już ponad 2 miliony na crowdfundingowym koncie
Jeszcze w tym roku w Lublinie otwarta zostanie flagowa Alkoteka Janusza Palikota – jako pierwszy z dziesięciu lokali Alembik Polska. Ich wizytówką będą piwne krany samoobsługowe, które debiutują na polskim ...
Czytaj dalejCrowdtalks – nowy cykl spotkań
Właśnie ruszyła nowa formuła rozmów dotyczących crowdinvestingu. Począwszy od dzisiaj, co czwartek na kanale Comparic TV pojawi się nowy odcinek Crowdtalks. Pierwszy z nich, w którym o inwestowaniu w crowdfunding ...
Czytaj dalej100% celu w kampanii Coffeedesk (All Good SA)
Coffeedesk jest liderem kawowego e-commerce w Polsce, który dynamicznie rozwija sprzedaż także w Europie Środkowo-Wschodniej. Firma jest dystrybutorem kaw, herbat i akcesoriów do ich parzenia. W pierwszej połowie maja br. spółka-matka, ...
Czytaj dalejAlembik Polska Janusza Palikota kompletuje wyposażenie 10 Alkotek
Już 8 z planowanych 10 alembików do destylacji alkoholi zamówiła spółka Janusza Palikota do sieci Alkotek, które powstaną w 10 polskich miastach. Pięć największych alembików o wartości 1 mln zł ...
Czytaj dalej100% celu w kampanii Akardo SA
W drugiej połowie marca wystartowała kampania crowdinvestingowa polskiej manufaktury obuwniczej Akardo SA. Spółka za pośrednictwem sklepu internetowego sprzedaje buty wykonywane przez lokalnych mistrzów. Jej celem było osiągnięcie w trakcie trwania ...
Czytaj dalejIndependent bottler w kampanii crowdinvestingowej
Odnajdują unikatowe destylarnie, kreują kolekcjonerskie edycje alkoholi i zlecają ich butelkowanie. Stworzona przez nich butelka na licytacji w Hong Kongu osiągnęła cenę 700 000 zł, a zegarek z rumem wykonany ...
Czytaj dalejCoffeedesk na sprzedażowym plusie mimo lockdownu
Coffeedesk – kawowy omnichannel i lider kawowego e-commerce w Polsce – zanotował wzrost sprzedaży w kraju i za granicą, mimo pandemii. Spółka-matka Coffeedesk, All Good SA zwiększyła w pierwszym kwartale ...
Czytaj dalejPremium Fund S.A. przejmuje spółkę Glass Cannon Games
Premium Fund S.A. (w trakcie zmiany nazwy na Oxygen S.A.), spółka notowana na rynku NewConnect, nabyła 100% udziałów w spółce Glass Cannon Games Sp. z o.o. Jest to drugi po ...
Czytaj dalejAMA, czyli godzina z zarządem spółek
W czwartek (7.05) ruszy seria rozmów z właścicielami spółek. Ich CEO w wyznaczonym terminie będą przez godzinę odpowiadali na pytania inwestorów. Serię spotkań #askmeantything rozpocznie rozmowa z CEO Audiomagic - ...
Czytaj dalejMousetrap Games wyprodukuje grę z Robertem Lewandowskim
Orange Studio Animacji, producent serialu animowanego “Kosmiczny wykop” podpisał podstawowe założenia do umowy (tzw. term sheet) z wrocławskim studiem Mousetrap Games na stworzenie gry w oparciu o licencję produkcji, w ...
Czytaj dalejGood4Wall & Crowdway dla szpitali
Zbieramy środki na produkcję śluz zabezpieczających dla szpitali. Montaż takich śluz jest niezbędny, aby oddzielić oddziały i pacjentów zakażonych oraz zwiększyć bezpieczeństwo pracy lekarzy i personelu medycznego. Do tej pory ...
Czytaj dalejTenczynek Bezalkoholowe SA – 4,176 mln zł w 30 dni
Zaledwie 30 dni po starcie zbiórki Tenczynek Bezalkoholowe SA, Janusz Palikot świętował kolejny sukces w crowdfundingu. 1112 inwestorów zasiliło budżet kampanii kwotą 4,176 mln zł. - Jako jedyni w Polsce ...
Czytaj dalejJuż ponad 3 mln zł w kampanii Tenczynek Bezalkoholowe SA
Już ponad 3 mln zł na crowdfudingowym koncie spółki Tenczynek Bezalkoholowe Janusza Palikota. Wcześniej Tenczyńska Okovita, a teraz kolejny biznes Janusza Palikota skusił społeczność crowdinwestorów, a także większych graczy. W ...
Czytaj dalejNowa inwestycja z rynku e-commerce
Właśnie wystartowała nowa kampania crowdfundingowa. Akardo SA za pośrednictwem swojego sklepu internetowego, sprzedaje buty wykonywane ręcznie przez lokalnych rzemieślników. Do tej pory spółka obsłużyła zamówienia na łączną kwotę ponad 10 000 000 zł, ...
Czytaj dalejJanusz Palikot wystartował z nowym projektem
Janusz Palikot po raz drugi ruszył z kampanią crowdfundingową. Jego Tenczyńska Okovita SA stanęła na podium wartości zbiórek 2019 roku, pozyskując 4,18 mln zł w 36 dni. Celem nowej kampanii ...
Czytaj dalejOd SETKI do miliona: ruszyła zbiórka crowdfundingowa na 3 restaurację
Tysiąc gości dziennie w jednym lokalu, 4000 żeberek i 20 000 piw serwowanych w ciągu miesiąca oraz niezliczona ilość godzin w wyjątkowej atmosferze. Tak o restauracjach ‘SETKA’ w Warszawie i ...
Czytaj dalejPoznaj studio gamingowe Mousetrap Games
Dwukrotnie wyróżnieni prestiżową nagrodą Big Indie Pitch. Tworzą gry, zyskujące duże uznanie wśród użytkowników i w środowisku twórców mobile. Ich produkcje wyróżnia świetna grafika oraz ciekawe łączenie różnych gatunków gier. ...
Czytaj dalejCrowdfunding udziałowy, czyli jak inwestować w start-upy?
Crowdfunding udziałowy (equity crowdfunding) to jeden ze sposobów na zainwestowanie w start-up przez osobę fizyczną. Pozwala on na zebranie przez spółkę odpowiedniego finansowania w zamian za jej udziały lub akcje. ...
Czytaj dalej400 000 zł w kampanii FSE Holding SA!
FSE Holding SA jako pionier polskiego rynku motoryzacyjnego, wprowadza na rynek ofertę dostawczych pojazdów z napędem elektrycznym. Projekt komercjalizacji polskiego elektrycznego pojazdu dostawczego koncentruje się na stworzeniu trzech pojazdów dostawczych ...
Czytaj dalejQ Value, Vortune Equity i Crowdway.pl łączą siły
Z przyjemnością informujemy o konsolidacji Q Value SA, domu finansowego Vortune Equity i platformy Crowdway.pl, wspólnie stworzyliśmy holding. Na czele grupy stanął nowy podmiot, Vortune Equity Group SA, który będzie ...
Czytaj dalejSetka Sp. z o.o. – nowa kampania na horyzoncie!
W nowym roku nie zwalniamy tempa, wręcz przeciwnie już niebawem pojawią się nowe szanse inwestycyjne, a pierwsza z nich w branży gastronomicznej. Kultowa Setka istnieje na kulinarnej mapie Polski od ...
Czytaj dalejWspólne regulacje dotyczące crowdfundingu
Przywołujemy ważny temat. Przedstawiciele państw Unii Europejskiej oraz Parlamentu Europejskiego doszli do porozumienia w sprawie regulacji dotyczących crowdfundingu. Jednolite zasady mają sprzyjać finansowaniu społecznościowemu na terenie wspólnoty. Dotychczasowy brak wspólnych ...
Czytaj dalejHistorie sukcesu 2019 r. – Tenczyńska Okovita SA
Nowy Rok nachodzi wielkimi krokami dlatego spieszymy z przedstawieniem kolejnego sukcesu crowdfundingu udziałowego. Tym razem przypominamy kampanię z drugiego półrocza 2019 r. - Tenczyńską Okovitę. Kampania spółki tworzonej przez Janusza ...
Czytaj dalejHistorie sukcesu 2019 r. – Pinta Barrel Brewing
Zbliżający się koniec roku to idealny moment na podsumowania. Dziś chcielibyśmy przypomnieć Wam jedną z wiosennych kampanii, która zakończyła się ogromnym sukcesem. O której zbiórce mowa? Oczywiście o Pincie Barrel Brewing, ...
Czytaj dalejŚwiąteczne serdeczności
Wesołych świąt w gronie rodzinnym oraz dobrego 2020 r. życzy zespół Crowdway!
Czytaj dalejCrowdinvesting – finansuj i inwestuj!
Crowdinvesting zmienia oblicze finansowania spółek, ale nie tylko. Equity crowdfunding jest szansą dla startupów oraz firm, które zyskały nowy sposób inwestowania, ale jednocześnie jest on też okazją dla inwestorów, którzy ...
Czytaj dalejEquity crowdfunding – źródło finansowania projektów
Crowdfunding (finansowanie społecznościowe) to metoda pozyskiwania środków m.in. przez przedsiębiorców, dzięki której pomijają oni tradycyjne formy zdobywania kapitału i otrzymują pieniądze bezpośrednio od osób prywatnych, które w ten sposób dokonują ...
Czytaj dalejElektrombilność oczami ekspertów
Dziennika motoryzacyjna Joanna Zientarska przeprowadziła wywiady z ekspertami z różnych krajów świata, które skoncentrowane są wokół tematu elektromobilności i rynku samochodów z napędem elektrycznym. Specjaliści Ci zdradzają przewidywania dealerów samochodowych ...
Czytaj dalejFSE Holding SA – stań się częścią zielonej innowacji
Dziejąca się na przestrzeni ostatnich lat zielona rewolucja zagościła na dobre w wielu branżach. Dbałość o ekologię i zasoby naturalne to jedno z głównych kryteriów spółki FSE Holding, która jako ...
Czytaj dalejTenczyńska Okovita SA – 4 180 000 zł w 36 dni!
4 180 000 zł – tyle zebrała w zaledwie 36 dni Tenczyńska Okovita SA w zbiórce crowdfundingowej. To najwyższa wartość zbiórki w historii crowdfundingu udziałowego w Polsce i rekord w szybkości osiągnięcia ...
Czytaj dalejTenczyńska Okovita SA: półmetek w kampanii – 2 000 000 zł
Akcja crowdfundingowa Tenczyńskiej Okovity od ubiegłego tygodnia odnotował 100% wzrostu i w tej chwili na koncie firmy Janusza Palikota znajdują się już 2 000 000 zł. Spółka podpisała list intencyjny ...
Czytaj dalejPracujemy nad stworzeniem Zasad Dobrych Praktyk.
W ramach Konferencja Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce (KPF) pracujemy nad stworzeniem Zasad Dobrych Praktyk w zakresie działania platform crowdfundingowych w Polsce. "Wobec braku zwartej regulacji dotyczącej crowdinvestingu w Polsce zastosowanie ...
Czytaj dalejW 2019 roku MedFood Group S.A. planuje debiut na GPW
Od początku funkcjonowania projektu inwestycyjnego MedFood Group S.A. celem założycieli spółki był debiut na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, w pierwszej kolejności na rynku NewConnect, a docelowo na rynku głównym ...
Czytaj dalejBobby Burger zbadał gastronomiczne preferencje mieszkańców dużych miast
Na naszej platformie trwa kampania spółki Real Food SA. Jej cel to dalszy rozwój największej, polskiej sieci burgerowni – Bobby Burger oraz restauracji wegańskich pod marką Wegeguru. Obie marki słyną ...
Czytaj dalejKażda zainwestowana złotówka w biznes kosmiczny zwraca się 7-krotnie.
Wizjonerscy inżynierowie z wrocławskiej spółki SatRevolution właśnie ogłosili, że z sukcesem wysłali na orbitę pierwszego polskiego satelitę obserwacyjnego Światowid. W planach mają konstrukcję całej konstelacji liczącej ponad tysiąc urządzeń obrazujących ...
Czytaj dalejPrzez żołądek do serc inwestorów
Od food trucka do największej, polskiej sieci burgerowni – z menu mięsnym i wegetariańskim – która w warszawskiej Galerii Młociny otworzy już 40. lokal pod marką Bobby Burger. Od stworzenia ...
Czytaj dalejOd beer-geeka do akcjonariusza
Wprost z elitarnego festiwalu piwnego Toer de Gueze w Belgii założyciele browaru PINTA ogłosili start kampanii na platformie Crowdway.pl. Od 6 maja promują zbiórkę na budowę browaru PINTA Barrel Brewing. ...
Czytaj dalejWniosek o dofinansowanie PINTA Barrel Brewing przyjęty przez BGK
PINTA Barrel Brewing SA, która właśnie na platformie crowdfundingowej Crowdway.pl prowadzi zbiórkę na budowę browaru, otrzymała z Banku Gospodarstwa Krajowego zawiadomienie o pozytywnej weryfikacji spełnienia warunków formalnych wniosku o dofinansowanie swojej ...
Czytaj dalejReal Food SA z markami Bobby Burger i Wegeguru w maju rozpoczyna kampanię.
Bobby Burger, pierwsza i największa polska sieć burgerowni oraz wegańska restauracja Michała Kicińskiego będą działać w jednej grupie kapitałowej. Powstała spółka Real Food SA, która stała się właścicielem obu marek ...
Czytaj dalejMedFood Group zaprasza fit inwestorów. Najpierw crowdfunding, wkrótce giełda.
Sieć poradni dietetycznych, e-porady, aplikacje i gry o zdrowym stylu życia, odchudzanie białych kołnierzyków, żywność wspierająca walkę z chorobami, a na deser: fit słodycze. MedFood Group, innowacyjna spółka z branży ...
Czytaj dalejDoctor Brew z rekordem: 3,24 mln zł i 168% celu w 5 tygodni.
Kampania Doctor Brew to jedna z najbardziej spektakularnych kampanii crowdinvestingu w Polsce zakończona dużym sukcesem. W 2018 spółka zebrała w sumie 3,24 mln zł co daje w sumie 162% celu. ...
Czytaj dalejCrowdinvesting nieruchomości w Europie: przegląd największych platform
Choć mówi się, że crowdinvesting nieruchomości dominuje w Stanach Zjednoczonych, to szybko rośnie on także w Europie. Bardzo dobrymi wynikami chwali się np. Housers - platforma z Hiszpanii, która zebrała ...
Czytaj dalej„Złote strzały” crowdfundingu mnożą kapitał nawet 30-krotnie
O zjawisku crowdfundingu equity w skali świata przeczytacie w artykule Strefa Inwestorów (strefainwestorow.pl). Warto dodać, że artykuł w dużej mierze skupia się na finansowaniu startupów, a kolejne przykłady w Polsce ...
Czytaj dalejSpółka akcyjna i spółka z o.o. w świecie crowdfundingu
Producent piwa kraftowego Doctor Brew sp. z o.o. pod koniec grudnia zebrał na naszej platformie rekordową kwotę 3,24 mln zł. Wcześniej bardzo dobry na tle rynku efekt uzyskała kampania sieci ...
Czytaj dalejPoczątek 2019: podsumowanie kampanii Doctor Brew oraz pierwszy exit!
Przełom 2018/2019 okazał się naprawdę obiecujący! Po pierwsze – rekordowy wynik kampanii spółki Doctor Brew: aż 3,24 mln zł, czyli o 62% więcej niż zakładał cel zbiórki. Po drugie – ...
Czytaj dalejDoctor Brew pozyskał już 2,47 mln zł i przedłuża kampanię.
„Poproszę browar” – powiedzieli inwestorzy wpłacając na platformie Crowdway.pl aż 2,47 mln zł. Producent piwa kraftowego, Doctor Brew uzyskał tym samym najlepszy wynik w historii crowdfundingu udziałowego w Polsce, zrealizował cel akcji i postanowił ...
Czytaj dalejUniti – elektryczny samochód przyszłości wspierany przez crowdinwestorów
Uniti to elektryczny samochód nazwany "Teslą dla megamiast", który prowadzi zbiórkę crowdfundingową oferujac akcję w spółce w zamian za środki na rozwój konceptu. Trzeba przyznać, że projekt z jednej strony bardzo ...
Czytaj dalejExit w crowdfundingu? Tak, lody dają duży zwrot z inwestycji.
Czy crowdfundingowy inwestor może zarobić i ile? Takie pytania często pojawiają się w dyskusjach odnośnie potencjału crowdinvestingu. Właśnie pojawił się kolejny przykład, który wskazuje, że zarobić można i to nie ...
Czytaj dalejMilion euro w kampanii crowdfundingowej – czy to dużo?
Minął czwarty miesiąc obowiązywania rozporządzenia UE zwiększającego górny pułap oferty publicznej bez prospektu emisyjnego do 1 mln euro, tj. około 4,3 mln zł. Mówi się o możliwości podniesienia tego limitu ...
Czytaj dalejSpotkajmy się na BIVROST Demo Night
Już 5 grudnia BIVROST sp. z o.o., jedna ze spółek, która realizowała kampanię crowdfundingową na naszej platformie, organizuje zamknięte wydarzenie, na którym zaprezentuje rozwiązania będące wynikiem prac R&D w zakresie technologii wirtualnych (VR/AR), ...
Czytaj dalejPoproszę browar na platformę Crowdway
Na naszej platformie ruszyła zapowiadana od kilku tygodni kampania Doctor Brew, jednej z wiodących, polskich firm wytwarzających piwa rzemieślnicze. Cel zbiórki to 2 mln zł, które wraz ze środkami z ...
Czytaj dalejDoctor Brew coraz bliżej startu kampanii
Wielkimi krokami zbliża się start kampanii Doctor Brew sp. z o.o. na platformie Crowdway. Przed odsłonięciem szczegółów jej crowdfundingowej oferty, spółka ujawniła informacje o umowie zawartej z Browarami Regionalnymi Jakubiak Marka Jakubiaka. Na ...
Czytaj dalejDlaczego crowdfunding udziałowy nieruchomości zyskuje popularność?
Crowdinvesting w zakresie nieruchomości to stosunkowo nowa na rynku polskim, a znana i sprawdzona np. we Włoszech, Wielkiej Brytanii czy Ameryce Płn. koncepcja, która zyskuje popularność wśród szerokiego grona inwestorów ...
Czytaj dalejTrendy w crowdinvestingu
Crowdinvesting z racji na innowacyjny charakter na polskim rynku spotyka się z niezrozumieniem. Nic w tym dziwnego, ponieważ finansowanie społecznościowe można uznawać nadal za rynek wschodzący. Mimo tego, pojawiają się na ...
Czytaj dalejEtno Cafe pozyskało blisko 7 milionów zł na rozwój
Spółka kawowa Etno Cafe, która prowadziła ostatnio kampanię crowdfundingową na naszej platformie, podsumowała właśnie rezultaty wszystkich emisji akcji z ostatnich miesięcy.Łącznie w ramach ofert prywatnych oraz oferty publicznej akcji pozyskała na ...
Czytaj dalejAkademia Inwestora | Lekcja 1 | Jak inwestować według zasad Petera Lyncha?
“Nigdy nie inwestuj w pomysł, którego nie jesteś w stanie narysować kredką.” - Peter Lynch Porada ta może wydać się sprzeczna z intuicją, szczególnie jeśli myślisz o zainwestowaniu we wczesny etap ...
Czytaj dalejRewolucja na rynku piwa także w Polsce
Od kilku lat możemy obserwować dynamiczny rozwój tzw. kraftu, czyli produktów tworzonych metodą rzemieślniczą. Rynkiem, który najbardziej zyskał na sile jest rynek piwa kraftowego. Dynamika wzrostu jest widoczna na całym ...
Czytaj dalejW co chcą inwestować Millenialsi?
Dlaczego warto inwestować? To dobre pytanie. Benefitów, które otrzymasz zajmując się inwestowaniem jest cała paleta, ale przede wszystkim: inwestowanie małych kwot pozwoli Ci się nauczyć inwestowania w praktyce; z biegiem czasu ...
Czytaj dalejKomunikacja na linii spółka – inwestor
Komunikacja między inwestorem a spółką jest istotna nie tylko podczas prowadzonej kampanii związanej ze zbiórką kapitału. Kampania zakończona sukcesem większym, czy mniejszym nie powinna zakończyć się bez zaangażowania inwestorów po zbiórce ...
Czytaj dalejCrowdfunding udziałowy – dlaczego warto?
Jak zacząć inwestować? Inwestowanie pieniędzy stanowi ważny element życia każdego dojrzałego człowieka. Powszechnie panuje jednak błędne przekonanie, że aby rozpocząć swoje działania w świecie inwestycji należy najpierw zgromadzić potężną ilość pieniędzy. Jednak oszczędność ...
Czytaj dalejEtno Cafe przedłuża kampanię do 28 września
Dobra wiadomość dla tych z Was, którzy wrócili z dłuższych wakacji. Etno Cafe, producent kawy kraftowej i właściciel największej, polskiej sieci kawiarni, ogłosił właśnie, że przedłuża ofertę publiczną akcji do ...
Czytaj dalejPierwszy projekt „fast growing” na Crowdway: Etno Cafe. Co warto wiedzieć o tej kampanii?
W lipcu ogłosiliśmy, że Crowdway będzie zmierzał „w stronę crowdinvestingu”. Pod tym hasłem kryje się m.in. rozszerzenie portfela od start-upów do biznesów w fazie intensywnego wzrostu. Naszym debiutantem w tym ...
Czytaj dalejZnani influencerzy zainwestowali w Etno Cafe
Mamy nadzieję, że słowa espresso, americano, latte i duży przelew kojarzą się Wam już nie tylko z ukochaną kawą, ale także z kampanią crowdfundingową spółki Etno Cafe, która 6 sierpnia ...
Czytaj dalejEtno Cafe chce pobić rekord Polski na platformie Crowdway
Kto nie marzył o własnej kawiarni? Tworzenie jej od podstaw to ekscytujący, ale też trudny proces. A może kupić udział w całej sieci kawiarni wraz z browarem kawowym? Ta wizja ...
Czytaj dalejW stronę crowdinwestingu
Współczesny crowdfunding, wykorzystujący potęgę e-commerce, zyskuje efekt kuli śnieżnej. Można bez przesady stwierdzić, że dla przedsiębiorczości i inwestycji ma szansę stać się tym, czym sztuczna inteligencja dla technologii. Crowdfunding we ...
Czytaj dalejInwestor w crowdfundingu, czyli kto?
Czy masz wrażenie, że słowo inwestor i inwestycja jest zarezerwowane dla pewnej grupy osób? Patrząc stereotypami na myśl przychodzą do głowy biznesmeni w garniturach przypominający postaci z filmu Wilk z ...
Czytaj dalejuBirds sp. z o.o.
uBirds sp. z o.o. (obecnie Invis) stworzyła inteligentny pasek do zegarków Unique z pomocą inwestycji na naszej platformie. Założyciele uBirds wyszli z prostego założenia: zegarki typu smartwatch dostępne na rynku ...
Czytaj dalejBIVROST sp. z o.o.
Sukces w Bivrost w liczbach: 42 dni zbiórki, 101 inwestorów i 1,6 mln zł na rozwój Spółki. Jest rok 2017, a twórcy technologii wirtualnej rzeczywistości mają przygotowany prototyp swojego urządzenia, ...
Czytaj dalejJeden Ślad sp. z o.o.
Spółka JedenŚlad przeprowadzała zbiórkę poprzez naszą platformę w roku 2017 podczas której zebrała 900 000 zł. Wypożyczalnia skuterów elektrycznych na minuty zebrane środki planowała przeznaczyć na realizację celów biznesowych i rozwinięcie produktu. ...
Czytaj dalejLovely Inc.
Lovely Inc. podczas kampanii na naszej platformie przebiła rekord polskiego crowdfundingu i w 2017 roku zebrała aż 1 640 000 zł.. Inwestorzy nabyli łącznie 11,25% spółki przy wycenie 14 577 ...
Czytaj dalejBohater jeździ skuterem. Wywiad z założycielem JedenŚlad.
Rozpoczęliśmy kampanię crowdfundingową dla JedenŚlad. Dziś rozmawiałem z Łukaszem Banach, pomysłowadwcą i współzałożycielem spółki przecierającej szlaki scooter sharingu na Warszawskich ulicach. Łukasz i jego współpracownicy mają apetyt na kolejne miasta. ...
Czytaj dalejEquity crowdfunding z Wielkiej Brytanii – platforma Seedrs
Seedrs powstała 6 lipca 2012 roku jako pierwsza na świecie platforma wykorzystująca crowdfunding udziałowy. Jej celem było udostępnić inwestowanie w start-upy szerokiej rzeszy inwestorom. Od tamtej pory przeprowadzili 375 rund finansowania ...
Czytaj dalejRozwój globalnego rynku erotycznego
Podczas kampanii Lovely pada wiele pytań o warunki inwestycji oraz o sam produkt. Zaczynając emisję tej spółki na naszej platformie byliśmy świadomi, że oferowany produkt wzbudzi spore kontrowersje, ponieważ jest związany z ...
Czytaj dalejDrBarbara (by Quantum Sp.z o.o.)
DrBarbara.pl to aplikacja, która przy pierwszej współpracy z nami w sierpniu 2016 roku poprzez Crowdway.pl pozyskała od Inwestorów 214 609 zł. W tamtym czasie użytkowników Dr Barbary było łącznie 24 ...
Czytaj dalejPoproszę browar na platformę Crowdway
Na naszej platformie ruszyła zapowiadana od kilku tygodni kampania Doctor Brew, jednej z wiodących, polskich firm wytwarzających piwa rzemieślnicze. Cel zbiórki to 2 mln zł, które wraz ze środkami z ...
Czytaj dalejDoctor Brew coraz bliżej startu kampanii
Wielkimi krokami zbliża się start kampanii Doctor Brew sp. z o.o. na platformie Crowdway. Przed odsłonięciem szczegółów jej crowdfundingowej oferty, spółka ujawniła informacje o umowie zawartej z Browarami Regionalnymi Jakubiak Marka Jakubiaka. Na ...
Czytaj dalejDlaczego crowdfunding udziałowy nieruchomości zyskuje popularność?
Crowdinvesting w zakresie nieruchomości to stosunkowo nowa na rynku polskim, a znana i sprawdzona np. we Włoszech, Wielkiej Brytanii czy Ameryce Płn. koncepcja, która zyskuje popularność wśród szerokiego grona inwestorów ...
Czytaj dalejTrendy w crowdinvestingu
Crowdinvesting z racji na innowacyjny charakter na polskim rynku spotyka się z niezrozumieniem. Nic w tym dziwnego, ponieważ finansowanie społecznościowe można uznawać nadal za rynek wschodzący. Mimo tego, pojawiają się na ...
Czytaj dalejEtno Cafe pozyskało blisko 7 milionów zł na rozwój
Spółka kawowa Etno Cafe, która prowadziła ostatnio kampanię crowdfundingową na naszej platformie, podsumowała właśnie rezultaty wszystkich emisji akcji z ostatnich miesięcy.Łącznie w ramach ofert prywatnych oraz oferty publicznej akcji pozyskała na ...
Czytaj dalejRewolucja na rynku piwa także w Polsce
Od kilku lat możemy obserwować dynamiczny rozwój tzw. kraftu, czyli produktów tworzonych metodą rzemieślniczą. Rynkiem, który najbardziej zyskał na sile jest rynek piwa kraftowego. Dynamika wzrostu jest widoczna na całym ...
Czytaj dalejW co chcą inwestować Millenialsi?
Dlaczego warto inwestować? To dobre pytanie. Benefitów, które otrzymasz zajmując się inwestowaniem jest cała paleta, ale przede wszystkim: inwestowanie małych kwot pozwoli Ci się nauczyć inwestowania w praktyce; z biegiem czasu ...
Czytaj dalejKomunikacja na linii spółka – inwestor
Komunikacja między inwestorem a spółką jest istotna nie tylko podczas prowadzonej kampanii związanej ze zbiórką kapitału. Kampania zakończona sukcesem większym, czy mniejszym nie powinna zakończyć się bez zaangażowania inwestorów po zbiórce ...
Czytaj dalejCrowdfunding udziałowy – dlaczego warto?
Jak zacząć inwestować? Inwestowanie pieniędzy stanowi ważny element życia każdego dojrzałego człowieka. Powszechnie panuje jednak błędne przekonanie, że aby rozpocząć swoje działania w świecie inwestycji należy najpierw zgromadzić potężną ilość pieniędzy. Jednak oszczędność ...
Czytaj dalejEtno Cafe przedłuża kampanię do 28 września
Dobra wiadomość dla tych z Was, którzy wrócili z dłuższych wakacji. Etno Cafe, producent kawy kraftowej i właściciel największej, polskiej sieci kawiarni, ogłosił właśnie, że przedłuża ofertę publiczną akcji do ...
Czytaj dalejPierwszy projekt „fast growing” na Crowdway: Etno Cafe. Co warto wiedzieć o tej kampanii?
W lipcu ogłosiliśmy, że Crowdway będzie zmierzał „w stronę crowdinvestingu”. Pod tym hasłem kryje się m.in. rozszerzenie portfela od start-upów do biznesów w fazie intensywnego wzrostu. Naszym debiutantem w tym ...
Czytaj dalejZnani influencerzy zainwestowali w Etno Cafe
Mamy nadzieję, że słowa espresso, americano, latte i duży przelew kojarzą się Wam już nie tylko z ukochaną kawą, ale także z kampanią crowdfundingową spółki Etno Cafe, która 6 sierpnia ...
Czytaj dalejEtno Cafe chce pobić rekord Polski na platformie Crowdway
Kto nie marzył o własnej kawiarni? Tworzenie jej od podstaw to ekscytujący, ale też trudny proces. A może kupić udział w całej sieci kawiarni wraz z browarem kawowym? Ta wizja ...
Czytaj dalejW stronę crowdinwestingu
Współczesny crowdfunding, wykorzystujący potęgę e-commerce, zyskuje efekt kuli śnieżnej. Można bez przesady stwierdzić, że dla przedsiębiorczości i inwestycji ma szansę stać się tym, czym sztuczna inteligencja dla technologii. Crowdfunding we ...
Czytaj dalejBohater jeździ skuterem. Wywiad z założycielem JedenŚlad.
Rozpoczęliśmy kampanię crowdfundingową dla JedenŚlad. Dziś rozmawiałem z Łukaszem Banach, pomysłowadwcą i współzałożycielem spółki przecierającej szlaki scooter sharingu na Warszawskich ulicach. Łukasz i jego współpracownicy mają apetyt na kolejne miasta. ...
Czytaj dalejEquity crowdfunding z Wielkiej Brytanii – platforma Seedrs
Seedrs powstała 6 lipca 2012 roku jako pierwsza na świecie platforma wykorzystująca crowdfunding udziałowy. Jej celem było udostępnić inwestowanie w start-upy szerokiej rzeszy inwestorom. Od tamtej pory przeprowadzili 375 rund finansowania ...
Czytaj dalejRozwój globalnego rynku erotycznego
Podczas kampanii Lovely pada wiele pytań o warunki inwestycji oraz o sam produkt. Zaczynając emisję tej spółki na naszej platformie byliśmy świadomi, że oferowany produkt wzbudzi spore kontrowersje, ponieważ jest związany z ...
Czytaj dalej