Sukces w Bivrost w liczbach: 42 dni zbiórki, 101 inwestorów i 1,6 mln zł na rozwój Spółki.
Jest rok 2017, a twórcy technologii wirtualnej rzeczywistości mają przygotowany prototyp swojego urządzenia, rzetelnie przygotowany plan rozwoju oraz setki zapytań o produkt. Kampania przygotowana z naszym zespołem pozwoliła zrealizować zamierzone cele i odpowiedzieć na rosnący popyt. Podczas samej kampanii mogliśmy odnotować duże zainteresowanie udziałami (efektem zainwestowane 1,6 mln zł), a nie bez znaczenia był fakt, ze wcześniej na inwestycję w Spółkę zdecydował się znany fundusz Arkley VC. Model, w którym znany fundusz inwestuje, a później udostępnia część udziałów poprzez crowdfunding jest popularnym modelem w Europie Zachodniej, czy USA. Buduje to jeszcze większe zaufanie względem spółki, co przekłada się na wzrost popytu na udziały (lub akcje w wypadku spółki akcyjnej).
O Bivrost w mediach:
- Rzeczpospolita – Bivrost idzie po rekord polskiego crowdfundingu
- Impactcee.com – BIVROST breaks the record of equity crowdfunding in Poland with 1.6 million PLN
- Mam Startup – Rekord polskiego equity crowdfundingu. BIVROST na CrowdWay pozyskał 1,6 mln zł
- Forbes – Rekord polskiego equity crowdfundingu. Bivrost pozyskał 1,6 mln zł
- Puls Biznesu – Bivrost rozbił crowdfundingowy bank,