Komunikacja na linii spółka – inwestor


Komunikacja między inwestorem a spółką jest istotna nie tylko podczas prowadzonej kampanii związanej ze zbiórką kapitału. Kampania zakończona sukcesem większym, czy mniejszym nie powinna zakończyć się bez zaangażowania inwestorów po zbiórce crowdfundingowej.

Wspieramy komunikację na linii spółka – inwestor za pośrednictwem poczty e-mail, postów na blogu, mediów społecznościowych a aktualnie realizujemy serię zamkniętych webinarów dla inwestorów  z założycielami spółek, które swoje kampanie realizowały na naszym portalu.

Webinary są jednym z elementów komunikacji oraz pozwalają inwestorom na zaangażowanie się  w życie spółki.

Podczas spotkań założyciele spółek informują o działaniach historycznych, postępach w produkcji, aktualnej sytuacji spółki w tym wynikach finansowych oraz planach rozwojowych. Podczas webinaru istnieje również możliwość dialogu między inwestorami a przedstawicielami spółki, z której obie strony chętnie korzystają. Inwestorom, którzy nie mogą uczestniczyć w webinarze, po spotkaniu udostępniane jest nagranie oraz omawiana podczas niego prezentacja.