Spółka JedenŚlad przeprowadzała zbiórkę poprzez naszą platformę w roku 2017 podczas której zebrała 900 000 zł. Wypożyczalnia skuterów elektrycznych na minuty zebrane środki planowała przeznaczyć na realizację celów biznesowych i rozwinięcie produktu.
Pozyskanie inwestorów na platformie Crowdway wpłynęło na kilka obszarów. Jednym ze skutków kampanii było wzmocnienie świadomości marki JedenŚlad w mediach, co wpłynęło na pozyskanie dużego inwestora strategicznego w spółce. Spółka przeznaczyła zebrane środki na zakup nowych pojazdów, sfinansowanie wkładu własnego do dalszego finansowania oraz rozwoju oprogramowania.
Aktualnie wypożyczalnia działa w 6 miastach w Polsce i posiada 450 skuterów. Liczba zarejestrowanych użytkowników to ponad 30 000. JedenŚlad współpracuje z takimi markami jak Amrest, Pyszne.pl, KFC, Poczta Polska czy UberEats.
Spółka nie zatrzymuje swoich działań i pragnie rozwijać się jeszcze bardziej. Szczególnie zależy jej na postępach w obszarze infrastruktury. Dąży do tego poprzez prace R&D i złożone wnioski dotacyjne. Pragnie również wzmocnić swoją aplikację mobilną, a szczególnie wdraża rozwiązania w zakresie stref parkowania skuterów. Kolejnym elementem rozwoju jest wprowadzenie nowych rodzajów pojazdów do segmentu B2B , takich jak skutery cargo i rowery elektryczne.
Przedsiębiorstwo planuje dalszy rozwój poprzez skalowanie floty, zwiększenie ilości pojazdów we flocie B2C i B2B, współpracę i oferowanie usług na styku B2C i B2B. W sezonie 2019 Spółka planuje rozpocząć działania na rynkach zagranicznych.
Efekty inwestycji naszych inwestorów można śledzić www.jedenslad.pl czy na Facebooku.